رئیس سازمان بسیج در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

هدف بسیج تسهیل‌گری، آموزش، انسجام بخشی و دانش‌بنیان کردن کشاورزی است

غیب‌پرور گفت: دولت تا امروز هیچ کمکی به ما نکرده، اما باور داریم که با کمک دستگاه‌های دولتی، بحث کشاورزی کشور را پیش ببریم.

هدف بسیج تسیهل‌گری، آموزش، انسجام بخشی و دانش‌بنیان کردن کشاورزی استسردار غلام‌حسین غیبب‌پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره راه کار‌های بسیج درباره بهبود اوضاع کشاورزی کشور اظهار کرد: قریب به ۴۰ هزار روستا در یک بازه ۴ ساله تحت پوشش طرح بسیج قرار می‌گیرند. قصد داریم با کمک وزارت جهاد کشاورزی توانمندی‌ها و پتانسیل‌های درونی کشور را از لحاظ اقلام کشاورزی به خودکفایی قطعی برسانیم، علاوه بر این در برخی موارد نیز موفق به صادرات محصولات کشاورزی شویم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: هدف ما تسهیل‌گری، آموزش، انسجام بخشی و دانش‌بنیان کردن است. در حال حاضر ما ۴ هزار نفر فارغ‌التحصیل بسیجی در بخش کشاورزی داریم که اگر آن‌ها را در قالب تیم قرار دهیم و برنامه‌هایی برای این مهندسان مشخص کنیم حتماً در کشاورزی موفق خواهیم شد.

وی در باره کمک‌های دولت به طرح بسیج برای بهبود کشاورزی اظهار کرد: دولت تا به امروز هیچ کمکی به این طرح نکرده، اما باورمان این است که با کمک دستگاه‌های دولتی این طرح را پیش ببریم. البته بخشی از بدنه دستگاه‌ها، این طرح را باور دارند و در کار آن همراه ما هستند. موانعی نیز در سر راه وجود دارد و آن هم با توجه به انجام یک کار بسیجی و انقلابی از طرف ما که کاملا جهادی به حساب می‌آید، طبیعی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
درود بر سردار عزیزمون . درود
آخرین اخبار