معاون هماهنگ کننده قرارگاه کربلا گفت: خروج آمریکا از برجام قابل پیش بینی بود.

عمل نکردن آمریکا به تعهدات خود

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛سردار پاسدار عباس یوسفی معاون هماهنگ کننده قرارگاه کربلا در حاشیه آیین سومین سال تدفین شهدای گمنام در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب آمریکا دولت عهدشکن هست و قابل اعتماد نیست و خروج آن از برجام قابل پیش بینی بود.

وی  با گرامیداشت 58 شهید دانشجوی شهرهای آبادان و خرمشهر افزود: استکبار چه در جنگ سخت و چه در جنگ نرم به دنبال براندازی نظام مقدس اسلامی بوده و هست.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه کربلا با بیان اینکه آمریکا هیچ وقت به تعهدات خود عمل نکرده گفت: بنا به تعبیر رهبر معظم انقلاب، آمریکا دولتی نیست که به آن اعتماد شود و خروج آن از برجام واضح و روشن بود.

یوسفی افزود: امروز مردم عزیز به ویژه دانشگاهیان و قشر فرهیخته باید بدانند که به آمریکا اعتماد نکنیم و به دنبال ایجاد وابستگی و سرسپردگی نباشیم.

وی با بیان اینکه ما داشته های زیادی در مملکت خود داریم، گفت: مسئولان و جوانان با برنامه ریزی، علم آموزی و تجربه ای که در جامعه کسب خواهند کرد بهترین های کشور خواهند شد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه کربلا افزود:امنیت و افتخارات امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون تلاش ها، رشادت ها و جان فشانی های شهیدان است.

وی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان را مهم خواند و گفت: عزت و آرامش امروز و ثبات در کشور مرهون حماسه ها و تلاش شهدای گرانقدر به ویژه شهدای مدافع حرم است.

آیین سومین سالگرد گرامیداشت تدفین 2 شهید گمنام با حضور جمعی از مسئولان محلی و استانی در دانشگاه علوم و فنون دریایی برگزار شد.

 در این آیین ضمن تجلیل از خانواده های شهدای مدافع حرم خرمشهر به شهدای گمنام دفن شده در دانشگاه علوم و فنون دریایی ادای احترام شد.

انتهای پیام /د

خروج آمریکا از برجام

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.