آغاز عملیات اجرایی هفتادوهفتمین زیرگذر باکسی در راه آهن شمال

طرح زیرگذر باکسی شهر شیرگاه با ۲میلیارد ریال اعتبار آغازشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  مهرداد رضازاده معاون فنی و زیربنایی راه آهن شمال  با بیان اینکه زیرگذر شهر شیرگاه  بعنوان هفتادوهفتمین زیرگذر باکسی در راه آهن شمال  است گفت: این تقاطع غیر همسطح شامل یک دهانه در ابعاد ۲۰ / ۵ ×۲۰ / ۵ متراست که بصورت رفت و برگشت برای عبور وسایل نقلیه استفاده خواهد شد.

وی افزود :  طرح زیرگذر با ۲میلیارد ریال اعتبار  برای ارتقاء ایمنی در راه آهن و ایمن سازی حریم ریلی در تردد‌های عابران و خودرو‌ها آغاز شده است که با بهره برداری از آن بخشی از مشکلات تردد خودرو‌ها رفع خواهد شد.

معاون فنی و زیربنایی راه آهن شمال با بیان اینکه این طرح با مشارکت فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها به احداث بیشتر زیرگذر باکسی در مناطق مورد نیاز اجرا خواهد شدگفت : این تقاطع غیر همسطح یکی از تقاطع‌های مهم منطقه است که ساخت آن نقش بسزایی در کاهش ترافیک در مرکز شهر شیرگاه خواهد داشت.

رضازاده با اشاره به ساخت اینگونه تقاطع‌های ماشین رو و عابر پیاده در مسیر‌های پرتردد حاشیه خط آهن افزود: راه آهن شمال با توجه به اینکه در خیلی از مناطق در مجاورت مناطق مسکونی قرار دارد برای ایمن کردن تردد خودرو‌ها و شهروندان در تقاطع‌ها انجام شده است.

وی گفت: عملیات نصب باکس برای این غیر همسطح در کمتر از ۱۳ ساعت انجام شد.

انتهای پیام /ر

آغاز اجرای طرح زیرگذر در شیرگاه

برچسب ها: راه آهن ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار