قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: پارسال 95 درصد از برنامه‌های کمیته امداد در سطح ملی محقق شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ برقعی قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) در حاشیه مراسم جشن خودکفایی و توانمندی 2 هزار و 300 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان، گفت : خوشبختانه خانواری که خودکفا می‌شوند به درآمد پایداری رسیده‌اند و از شاخص‌های توانمندی برخوردارند.
به گفته این مقام مسئول این خانواده‌ها خوداتکا شده و می‌توانند امور اقتصادی زندگی خود را اداره کنند.
وی افزود: از دیگر مسیرهای ایجاد شغل برای مددجویان کاریابی‌ها است ولی با توجه به اینکه طی پارسال شرایط واحدهای صنفی خیلی مناسب نبود، 20 هزار شغل از طریق کاریابی‌ها پیش‌بینی شده بود که 18 هزار مورد از آن محقق شد.
برقعی با بیان این که پارسال 95 درصد از برنامه‌های کمیته امداد در سطح ملی محقق شد، گفت: کمیته امداد اصلی‌ترین دستگاه تولید اشتغال است که با نگاه به تولید اشتغال‌های خرد و خانگی که یکی از راه‌حل‌های اصلی مبارزه با بیکاری و تقویت تولید داخلی است، برای چندین سال پیاپی تجربه موفقیت خود را به معرض نمایش گذاشته است.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) خاطر نشان کرد: : پارسال اجرای 140 هزار طرح شغلی در سطح کشور هدف گذاری شده بود که 136 هزار مورد از آن محقق شد.
وی با تاکید بر اینکه می‌توان مسئله نیازمندان را به واسطه ظرفیت‌های خود استان رفع کرد، گفت: پارسال 2 هزار و 210 میلیارد تومان منابع مالی به وام تبدیل شد و یک هزار و 700 میلیارد از این منابع از طریق سیستم بانکی تامین شد.


انتهای پیام /ک


اجرایی شدن 136 هزار طرح شغلی در کمیته امداد خمینی(ره) کشور

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.