جلالی:

کلینیک طب سنتی بیمارستان بقیة الله تا خرداد افتتاح می‌شود

رئیس بیمارستان بقیة الله از راه اندازی کلینیک طب سنتی بیمارستان بقیة الله تا پایان خردادماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج)  در مراسم افتتاحیه اولین کلینیک تخصصی دندانپزشکی شهید شکری که در بیمارستان بقیة‌الله قرار دارد با اشاره به گزارش عملکرد ۲۰ ماهه دانشگاه گفت: در اولین قدم با توجه به فرمان فرمانده دانشگاه احترام بسیاری به گذشته پر افتخار سپاه داشته ایم و یکی از استراتژی های جدی جوان گرایی بوده است.
 
رئیس بیمارستان بقیة‌الله با بیان اینکه دانشگاهی برای تربیت جوانان ایجاد شده است، اظهار کرد: این دانشگاه جوانانی را تربیت می‌کند که خدمات پزشکی را با احترام در اختیار خانواده سپاه قرار می‌دهند.
 
وی در خصوص برنامه‌های دانشگاه گفت: ابلاغ و تدوین سند برنامه ۵ ساله دانشگاه، تدوین برنامه تحول دانشگاه از برنامه‌های راهبردی ما بوده است و شعار ما این است که بیمارستان بقیة الله باید در تراز انقلاب باشد.

ساخت و راه اندازی مراکز جدید پزشکی در بیمارستان بقیة الله

جلالی در رابطه با ویژگی‌های دانشگاه گفت: اتاق عمل و بیهوشی برای اطفال سیستم پرونده الکترونیک و وجود طبقه مخصوص بانوان و اطفال از جمله ویژگی های این بیمارستان است.
 
رئیس بیمارستان بقیة الله با اشاره به اینکه این بیمارستان هشت طبقه است، اظهار کرد: بیمارستان شهید شکری قابلیت بارگذاری ۱۰۰ یونیت در دندانپزشکی را دارد و ساختمانی بسیار مقاوم است، با توجه به منویات مقام معظم رهبری ۹۰ درصد ابنیه ساختمان و‌۷۰ درصد تجهیزات ساخت ایران است.

وی با اشاره به بخش های مختلف بیمارستان گفت: برج پژوهش دانشگاه و اتاق تمیز برای بحث سلول، مرکز پرتو سرطان، خوابگاه ۱۲ طبقه و مرکز ژنتیک نور در مجموعه بیمارستانی بقیة الله افتتاح شده‌اند، همچنین کلینیک طب سنتی تا پایان خرداد ماه راه اندازی خواهد شد.

جلالی با اشاره به اینکه بیمارستان بقیة الله رتبه اول کشوری در بحث پژوهش را دارد، اظهار کرد : این آزمایشگاه علاوه بر آنکه در بحث پژوهشی پیشرو است موفق به دریافت لوح بیمارستان دوستدار سلامت هم شده است.

رئیس بیمارستان بقیة الله یادآور شد: بسیاری از پروژه هایی که در سال های اخیر رکود کرده بودند امسال دوباره راه اندازی خواهند شد و امیدواریم بتوانیم خدماتی ارزان و با کیفیت به خانواده سپاه و مردم ارائه دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.