اعزام ۲۰۰ مبلغ بومی و غیربومی به بقاع متبرکه و امامزادگان فارس

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس از اعزام ۲۰۰ نفر مبلغ بومی و غیربومی به مناسبت اجرای طرح ضیافت الهی در اماکن مذهبی و بقاع متبرکه سراسر استان فارس خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین سید میثم حسینی معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: همه ساله به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و اجرای طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه، مبلغان بومی و غیر بومی به آستان مقدس امام زادگان سراسر استان و مناطق محروم اعزام می‌شوند.

وی افزود: در ماه میهمانی خدا تعداد ۱۰۰ نفر مبلغ غیر بومی از شهر مقدس قم به بقاع متبرکه و امام زادگان شهرستان‌های استان اعزام می‌شوند که وظیفه تبلیغ در این ایام را بر عهده خواهند داشت.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه در بقاع متبرکه شهر شیراز نیز تعداد ۱۰۰ نفر مبلغ بومی به تبلیغ و اجرای برنامه‌های مذهبی و فرهنگی خواهند پرداخت، ادامه داد: در آستان مقدس حضرت سید علاء الدین الحسین (ع)، سید تاج الدین غریب (ع) و آستان مقدس حضرت علی ابن حمزه (ع) مبلغان بومی همه روزه با حضور در این بقاع پاسخگوی تمامی زائران و روزه داران است.

وی در ادامه به فعالیت این مبلغین اشاره کرد و افزود: اجرای برنامه‌های مذهبی، مشاوره دینی، اقامه نماز جماعت، تفسیر و قرائت قرآن کریم و پاسخگویی به مسائل شرعی، احکام و پاسخ به شبهات از جمله فعالیت‌هایی است که در بقاع شاخص با حضور مبلغان دینی اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس تصریح کرد: تمامی مبلغان بومی و غیر بومی از ابتدای ماه رمضان تا پایان این ماه مبارک با حضور در بقاع متبرکه پاسخگوی روزه داران مؤمن خواهند بود.
انتهای پیام/ر

اعزام مبلغان به بقاع متبرکه و امامزادگان فارس 

برچسب ها: اوقاف ، ماه رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.