سردار آسودی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

پیامد انتقال سفارت آمریکا به قدس، افزایش ناامنی برای رژیم صهیونیستی است/ سکوت برخی کشور‌های اسلامی، به ضررشان ختم خواهد شد

پیامد انتقال سفارت آمریکا به قدس، افزایش نا امنی برای رژیم صهیونیستی است/ سکوت برخی کشور‌های اسلامی در قبال اقدامات وحشیانه اشغالگران به ضررشان ختم خواهد شدمشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: پیامد انتقال سفارت آمریکا به قدس، افزایش ناامنی برای رژیم صهیونیستی است، اگر آمریکایی‌ها قدری تفکر می کردند، چنین اقدام نابخردانه‌ای را انجام نمی دادند.

سردار محمد علی آسودی مشاور عالی نماینده، ولی فقیه در سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به راهپیمایی اعتراضی مردم فلسطین مبنی بر انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف و کشتار فلسطینیان به دست نظامیان صهیونیست اظهار کرد: به میدان آمدن مردم فلسطین برای دفاع از اعتقادات خود و محکوم کردن انتقال سفارت آمریکا به قدس از سوی آن‌ها اقدامی ارزشمند و انتفاضه‌ای جدید است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه در این انتفاضه گسترده همه مردم کرانه باختری، نوار غزه و مناطق مختلف فلسطین به میدان آمدند ادامه داد: مردم فلسطین با وجود اینکه می دانند صهیونیست‌ها با گلوله آن‌ها را هدف قرار خواهند داد، هیچ ترس و واهمی ندارند و این اقدام آن‌ها موجب ناامنی برای آمریکا و رژیم صهیونیستی شده است.

وی با اشاره به اینکه پیامد انتقال سفارت آمریکا به قدس، افزایش نا امنی برای رژیم صهیونیستی است افزود: اگر آمریکایی‌ها قدری تفکر می کردند چنین اقدام نابخردانه‌ای را انجام نمی دادند.

آسودی بیان کرد: اقدام آمریکا مبنی بر انتقال سفارت خود به قدس شریف ایجاد انگیزه و مخالفت مسلمانان و حتی غیر مسلمانان را در پی داشته است و آن‌ها این اقدام را محکوم کردند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف هیچ دستاوردی برای آمریکا و رژیم صهیونیستی نداشته است؛ افزود: هیچ کشوری به طور علنی با اقدام آمریکایی‌ها همراهی نکرده است، کشور‌ها یا سکوت کرده و یا محکوم کردند.

وی با اشاره به اینکه ملت‌ها به طور یکپارچه اقدام آمریکا را محکوم کرده اند افزود: مردم مسلمان فلسطین از کودک، جوان و پیر به میدان آمدند و حتی تعدادی از شهدا نیز خردسال بودند.

آسودی با بیان اینکه متاسفانه برخی دولت‌های اسلامی با سکوت خود به اقدامات وحشیانه صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان کمک می کنند؛ ادامه داد: برخی کشور‌ها همانند عربستان به طور رسمی مواضع همراهی خود با رژیم صهیونیستی از مدت‌ها قبل اعلام کرده است و این کشور‌ها باید در برابر ملت خود پاسخگو باشند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه سکوت برخی کشور‌های اسلامی در قبال اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی به ضررشان ختم خواهد شد، افزود: این کشور‌ها باید پاسخگو مردم خود و ملت‌های اسلامی باشند و باید بدانند سکوتشان در همراهی با آمریکا و رژیم صهیونیستی به ضررشان تمام خواهد شد.

وی با بیان اینکه اعتراض فلسطینیان، صهیونیست‌ها را به شدت نگران امنیت خود کرده و مردم در مناطق اشغالی نیز نگران هستند تاکید کرد: اقدام نظامیان اشغالگر موجب بیداری جهان اسلام شد و امسال در ماه مبارک رمضان، یکی از برجسته‌ترین روز‌های قدس در سراسر دنیا را شاهد خواهیم بود.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: روحیه مقابله کردن با صهیونیست‌ها برای جهان اسلام دستاوردی ارزشمند است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار