درخشش خبرنگار و عکاس باشگاه خبرنگاران همدان در جشنواره دین و رسانه

خبرنگار و عکاس باشگاه خبرنگاران جوان همدان در دومین جشنواره استانی دین و رسانه حائز عناوین برتر شدند.

درخشش خبرنگار و عکاس باشگاه خبرنگاران همدان در جشنواره دین و رسانهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ آیین اختتامیه این جشنواره و تقدیر از برگزیدگان پیش از ظهر چهارشنبه در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی استان همدان با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی، معاون امور مجلس و استان های سازمان تبلیغات اسلامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان و جمعی از پیشکسوتان و اهالی رسانه برگزار شد.

 در این جشنواره از باشگاه خبرنگاران جوان همدان، فرشته درهم فروش در بخش فیلم کوتاه و محمدامین نجفی در بخش عکس موفق به کسب عنوان های برتر این جشنواره شدند.

دومین جشنواره استانی دین و رسانه بهمن ماه سال گذشته  با اعلام فراخوان در ۴ بخش  رسانه های مکتوب، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و مطبوعات محلی و بخش عکس برگزار و به دنبال آن فرصت ارسال آثار به جشنواره «دین و رسانه» از ۲۵ دی‌ماه تا پایان بهمن‌ماه ۹۶ تعیین شد.

امسال در مجموع ۷۱۰ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره دین و رسانه ارسال شد که آثار برگزیده شامل ۱۶ اثر از رسانه‌های مکتوب، ۶ اثر فیلم کوتاه و داستانی، ۴ عکس و یک مورد تولیدات فضای مجازی بود.

در دومین جشنواره استانی دین و رسانه به نفرات برتر هدایایی شامل لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جوایز نقدی اهدا شد.

گفتنی است، فرشته درهم فروش خبرنگار و گزارشگر باشگاه خبرنگاران جوان مرکز همدان که برای دومین سال متوالی به عنوان برگزیده این جشنواره انتخاب شده است، عنوان های مختلفی شامل: منتخب فیلم در بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان های سازمان صدا و سیما، رتبه  برتر جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در بخش گزارش نویسی، رتبه برتر جشنواره خبرنگاران حماسه در بخش یادداشت نویسی، عنوان برتر جشنواره رسانه و دفاع مقدس در بخش فیلم و رتبه نخست جشنواره فعالان سلامت استان را در کارنامه  رسانه ای خود دارد.

انتهای پیام/د.ا

فرشته درهم فروش و محمدامین نجفی در جشنواره دین و رسانه خوش درخشیدند

برچسب ها: دین ، رسانه ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.