انصاری فرد: تمام بازیکنان تیم ملی برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ انگیزه دارند

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: تمام بازیکنان برای حضور در جام جهانی روسیه انگیزه دارند و هرچه در توان داریم به کار می‌گیریم.

انصاری فرد: تمام بازیکنان تیم ملی برای حضور در جام جهانی انگیزه دارندبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کریم انصاری فرد مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درحاشیه تمرین تیم ملی بیان کرد: مدت‌ها است تیم ملی برای حضور در جام جهانی استارت زده است، در واقع از زمانی که کادرفنی درخواست کرد بازیکنان  ملی را در پایان هر هفته رقابت‌های لیگ برتر برای ریکاوری و مسائل تاکتیکی یک روز در اختیار داشته باشد، استارت زدیم.

او افزود: پس از اتمام مسابقات داخلی و خارجی کم کم بازیکنان تیم ملی دور هم جمع شدند تا بتوانیم تمرینات آماده‌سازی خوبی برای جام جهانی داشته باشیم. هرچه در توان داریم به اجرا می‌گذاریم تا به بهترین شکل راهی روسیه شویم. همه دوست دارند در جام جهانی بازی کنند و انگیزه بالایی دارند. ما هم مانند بازیکنان تیم‌های دیگر با انگیزه به این رقابت‌ها می‌رویم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درمورد ترافیک موجود در خط حمله این تیم اظهار داشت: در تمام پست‌ها بازیکنان آماده و خوبی در اختیار داریم که تیم ملی هم به آن‌ها نیاز دارد. مهم نیست چه نفراتی بازی می‌کنند بلکه موفقیت و سربلندی تیم ملی هدف اصلی تمام بازیکنان است. امیدوارم تا جام جهانی تمام نفرات به مرز آمادگی برسند و هرچه در توان دارند در این رقابت‌ها رو کنند.

انتهای پیام/

اظهارات کریم انصاری فرد درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار