رئیس اتحادیه قنادان همدان گفت:

قیمت زولبیا و بامیا  از کیلو 14 هزار تومان فراتر نمی رود

رئیس اتحادیه قنادان همدان گفت : قیمت هر کیلو زولبیا و بامیا با قیمت 12 تا 14 هزار تومان در اختیار مردم قرار گیرد.

قیمت زولبیا و بامیا  از کیلو 14 هزار تومان فراتر نمی رود به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد ارغوان رئیس اتحادیه قنادان همدان با بیان اینکه  قیمت  زولبیا و بامیا  در استان همدان متغییر است گفت: قیمت زولبیا و بامیا   واحدهای صنفی و قنادان با قیمت واحد و مشخص شده نیستند .

وی در ادامه گفت:  هر یک از واحدهای صنفی و قنادان می‌توانند با توجه به کیفیت محصولات تولیدی و لحاظ سود قانونی بر روی کالاهایشان قیمت گذاری کنند.

 رئیس اتحادیه قنادان همدان تاکید کرد: با همکاری قنادان در ماه مبارک رمضان قیمت زولبیا و بامیه با توجه به نوع کیفیت از 14 هزار تومان فراتر نمی رود و با قیمت 12 تا 14 هزار تومان در اختیار مردم قرار گیرد.

 ارغوان با بیان اینکه در زمان پیک مصرف زولبیا و بامیه واحدهای زیر زمینی شکل می‌گیرند،گفت: تولیدی‌های زیرزمینی زولبیا و بامیه از روغن و مواد اولیه نامرغوب استفاده می‌کنند و هیچ گونه نظارتی بر روی آن‌ها اعمال نمی‌شود.

وی در ادامه افزود: از مردم می‌خواهیم برای حفظ سلامتی خود اقدام به خرید زولبیا و بامیه از واحدهای صنفی معتبر کنند.

وی به افزایش مصرف اقلام خاص خوراکی در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت:  مصرف حلوا زرده، کماج، انگشت پیچ و پشمک در ماه مبارک رمضان افزایش میابد و  استقبال مردم از اینگونه مواد غذایی به اندازه‌ای است که واحدهای تولیدی آن در دوشیفت کاری فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/د.ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.