سردار اخلاقی مطرح کرد؛

آموزش کارکنان از اولویت‌های اصلی نیروهای مسلح و انتظامی است

رئیس مرکز عملیات بازرسی کل ناجا گفت: آموزش و نظارت بر روند انتقال دانش به کارکنان از اولویت‌های اصلی نیرو‌های مسلح و انتظامی است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار فرامرز اخلاقی رئیس مرکز عملیات بازرسی کل ناجا در جلسه قرارگاه جهادی تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان البرز، به تاریخچه تشکیل قرارگاه پرداخت و اظهار کرد: قرارگاه تربیت و آموزش ناجا با تدبیر فرمانده ناجا از ۲ سال گذشته با هدف ارتقای دانش و مهارت فردی و جمعی کارکنان نیروی انتظامی، برای اجرای بهتر ماموریت‌های سازمانی تشکیل شد که نتایج خوبی دربر داشت.

رئیس مرکز عملیات بازرسی کل ناجا با بیان اینکه یکی از برنامه‌های راهبردی نیروی انتظامی، کنترل و نظارت بر روند اجرای آموزش و انتقال دانش و تجارب خدمتی کارکنان است و مسئولیت آموزش برعهده تمامی فرماندهان و مدیران در همه رده‌های ناجاست، تصریح کرد: آموزش، نقش کلیدی در بهبود عملکرد و ارتقای کارآیی کارکنان دارد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه هر مقدار در بحث آموزش سرمایه گذاری کنیم هزینه نیست، بلکه افزایش سرمایه است، افزود: هرچقدر بر مقوله آموزش مخصوصا آموزش‌های مهارتی سرمایه گذاری شود، موجب افزایش کارآمدی، کارآیی، بهره وری و در نهایت موجب بهبود عملکرد ماموریت‌ها می‌شود و در نهایت رضایتمندی مردم را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار