رحیمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران موضوع جدیدی نیست

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: وضع تحریم‌های جدید آمریکا علیه کشورمان موضوع جدیدی نیست؛ باید تاکید مسئولان بر اقتصاد مقاومتی و تقویت تولید ملی باشد.

وضع تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران موضوع جدیدی نیست/تاکید مسئولان بر تقویت تولید ملیعلیرضا رحیمی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها به نوعی از فضای تایید برجام ظرف مدت هر سه ماه یکبار حداکثر استفاده را در سیاه‌نمایی علیه کشورمان انجام می‌دادند، گفت: آنها با کمک برخی کشورها به دنبال بازگرداندن فضای ایران هراسی هستند.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها در این دوره با کمک عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی ظاهرا سناریوی جدیدی را علیه کشور ما کلید زده‌اند تا سیاه‌نمایی علیه ایران را به حداکثر برسانند و افکار عمومی را از مسائل مهم‌تر منحرف کنند.

رحیمی تاکید کرد: با توجه به این فضا اروپایی‌ها باید طی زمان مشخص شده به منظور راستی‌‌آزمایی خود ضمانت‌های اجرایی را برای حفظ برجام به ایران ارائه کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با بیان اینکه وضع تحریم‌های جدید از سوی آمریکا علیه کشورمان موضوع جدیدی نیست، اظهار کرد: تاکید بر اقتصاد مقاومتی، تقویت تولید ملی و مدیریت ارز می‌تواند برای خروج ایران از این فضای تحریم‌ها بسیار موثر باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌ خارجی مجلس گفت: باید اولویت اول مسئولان در تمامی سطوح وضعیت معیشتی مردم باشد تا از فضای پولی و بانکی برقرار شده با دنیا نهایت استفاده را ببرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار