تیم ایران نایب قهرمان مسابقات کشتی نظامیان جهان شد

تیم کشتی ایران با حضور چهار کشتی گیر کرمانشاهی در این تیم در مسابقات کشتی نظامیان جهان و کسب یک مدال طلا و دو نقره نایب قهرمان این مسابقات، شد.

محبی رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت:سی و سومین دوره مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نظامیان جهان روزهای 25 تا 27 اردیبهشت ماه در مسکو روسیه برگزار شد.

وی گفت:چهار کشتی گیر کرمانشاهی یدالله محبی در 125کیلوگرم مدال طلا و حامد رشیدی در 74 کیلوگرم مدال نقره، بهمن تیموری در 79 کیلوگرم مدال نقره ، ارشک محبی در 92 کیلوگرم مقام پنجم  را کسب کردند.


وی افزود:در مسابقات نظامیان جهان، جعفر دلیری مربی کرمانشاهی نیز به عنوان یکی از مربیان تیم ملی حضور داشت و در نایب قهرمانی کشتی ایران نقش مهمی داشت.

محبی گفت: در مسابقات نظامیان جهان کشتی گیران خوبی بخصوص از کشورهای آسیایی شرکت داشتند چرا که این رقابت ها یکی از تورنمنت های مهم پیش از مسابقات آسیایی 2018 و همچنین مسابقات جهانی مجارستان به شمار می رفت.
وی گفت:در این مسابقات تیم روسیه با 225 امتیاز اول تیم ایران با 163 امتیاز دوم و تیم قزاقستان نیز با 117 امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص دادند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

حضور چهار کرمانشاهی در مسابقات کشتی نظامیان جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار