ماه مبارک رمضان همراه شبکه سه سیما باشید

قائم مقام شبکه سه سیما، ضمن اشاره به ویژه برنامه های این شبکه از اجرای مهران رجبی و پخش سریال رهایم نکن گفت.

ماه مبارک رمضان همراه شبکه سه سیما باشیدجعفر عبدالملکی قائم مقام شبکه سه سیما درگفتگو با خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص ویژه برنامه های شبکه سه در ایام ماه رمضان گفت:شبکه سه سیما برای ماه مبارک رمضان برنامه های مختلفی تدارک دیده است که در قالب برنامه های گفتگو محور، ترکیبی، جنگ شبانه و سریال تلویزیونی به نوبت روی آنتن می روند.

وی ادامه داد: برنامه ساعت ملاقات ویژه برنامه سحرگاهی پخش می شود، اجرای این برنامه به عهده حامد عسگری است. همچنین پخش دعای ابوحمزه ثمالی ،سخن بزرگان با موضوعات مختلف بخشی از برنامه خواهد بود.

وی در خصوص اجرای مهران رجبی عنوان کرد: برنامه توشه ماندگار درباره ترویج فرهنگ وقف است و اجرای آن را مهران رجبی به عهده دارد، این برنامه هرروز ساعت ۱۲:۱۵پخش می شود. همچنین برنامه طبیب متناسب با حال و هوای ماه رمضان به مسائل بهداشتی ،پزشکی ،نوع تغذیه روزه داران می پردازد.

قائم مقام شبکه سه سیما درباره برنامه پرطرفدار سمت خدا اظهار کرد: برنامه سمت خدا با حال و هوای ماه رمضان روی آنتن می رود و به دغدغه مردم در ماه دمبارک رمضان در قالب سوال و جواب از کارشناسان، پاسخ خواهد داد.

وی افزود: در ادامه برنامه ای ترکیبی با عنوان همسایه خواهیم داشت که به موضوع سبک زندگی اسلامی می پردازد و رسالت بوذری اجرای آن را به عهده دارد.

عبدالملکی در خصوص سریال و دیگر برنامه های شبکه سه خاطر نشان کرد: سریال رهایم نکن به کارگردان محمد مهدی عسگرپور هر شب از شبکه سه پخش خواهد شد وهمچنین برنامه تلویزیونی ماه سپید با اجرای محمد رضاحسینیان از برج میلاد پخش می شود .

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.