تشدید نظارت های بهداشتی در ماه رمضان

مدیرگروه بهداشت محیط مرکز بهداشت استان کرمانشاه گفت: همه ساله با شروع ماه مبارک رمضان با توجه به افزایش خرید برخی اقلام خوراکی در این ماه نظارت‌های بهداشتی تشدید می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه کرمی مدیرگروه بهداشت محیط مرکز بهداشت استان کرمانشاه گفت: از مدت ها پیش از شروع ماه مبارک رمضان هماهنگی و هشدارهای لازم به اصناف مبنی بر رعایت نکات بهداشتی و استفاده از مواد اولیه سالم در تهیه انواع خوراکی داده شده است.

وی گفت: از همان روز نخست ماه مبارک نیز نظارت‌ها به طور گسترده تشدید شده و این نظارت ها بر صنوف عرضه کننده زولبیا و بامیه و آش و حلیم بصورت ویژه خواهد بود.

وی افزود: 250 کارشناس بهداشت محیط در طرح تشدید نظارت‌های ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: این کارشناسان در قالب تیم های چند نفره بصورت روزانه بازرسی صنوف را برعهده دارند.

کرمی گفت: 29 هزار مکان عمومی و مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در سطح استان وجود دارد که از این تعداد 24 هزار مکان محل تهیه و توزیع مواد غذایی هستند که با دقت بیشتری رصد می‌شوند.

کرمی با بیان اینکه این مراکز به دو دسته حساس و غیرحساس تقسیم بندی می‌شوند، گفت: مراکز حساس از جمله قنادی‌ها و کبابی‌ها بصورت ویژه بازرسی می‌شوند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

وجود هزار مکان عمومی و مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در سطح استان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.