آخرین وضعیت تیم ملی ووشو در راه بازی های آسیایی

مدیر تیم های ملی ووشو توضیحاتی را درباره آخرین وضعیت تمرینی ووشوکاران کشورمان برای حضور موفق در جاکارتا ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مجید ملکی مدیر تیم های ملی فدراسیون ووشو درباره وضعیت تیم های ملی ووشو در مسیر بازی های آسیایی جاکارتا اظهار کرد: اردوهای تیم ملی بزرگسالان به منظور حضور در بازی های آسیایی جاکارتا آغاز شده است و هم اکنون ووشوکاران در آکادمی ووشو مشغول به تمرین هستند. این اردوها احتمالاً تا ۲۳ مرداد، زمان اعزام به مسابقات آسیایی ادامه خواهد داشت.

او درباره مدت زمان برگزاری اردوها گفت: ۴ ماه و ۱۲ روز برای تیم ملی اردو پیش بینی کرده ایم. همچنین تیم ملی اندونزی یک ماه از۲۳ اردیبهشت تا ۲۳ خرداد در آکادمی ووشو میهمان ما است و با تیم ملی کشورمان تمرین خواهد کرد.

ملکی درباره ورزشکاران حاضر در ادوی تیم ملی تصریح کرد: ما ابتدا حدود ۴۰ نفر را در ۴ وزن آقایان و ۳۰ نفر را در ۲ وزن بانوان به اردوی تیم ملی دعوت کردیم که از تعداد ۴۰ نفر آقایان، فعلاً ۸ نفر در اردوی تیم های ملی باقی مانده اند. اسامی ورزشکاران حاضر در اردوی تیم ملی نیز بدین شرح است، در ۵۶ کیلوگرم رضا سبحانی و سعید جاوید، در وزن -۶۰ کیلوگرم عرفان آهنگریان، در وزن ۶۵ کیلوگرم علی محمدی و فرود ظفری، در ۷۰ کیلوگرم محسن محمد صیفی و عباس شیخی. از بین این ورزشکاران ۴ نفر انتخاب و ۳ نفر حذف خواهند شد. در بخش بانوان در وزن ۵۲ کیلوگرم الهه و سهیلا منصوریان در اردو حضور دارند که یکی از آنها باید حذف شود. در وزن ۶۰ کیلوگرم صدیقه دریایی و شهربانو منصوریان حضور دارند که از بین این ورزشکاران نیز باید یک نفر حذف شود.

او در پاسخ به این پرسش که آیا از ورزشکاران حذف شده به عنوان حریف تمرینی استفاده می شود یا خیر بیان کرد: قرار است تا پایان اردوها این ورزشکاران در تمرینات حضور داشته باشند. البته تکلیفشان مشخص خواهد شد و به عنوان ذخیره و حریف تمرینی به فعالیت خود ادامه می دهند. با توجه به شرایط اردوها ممکن است نفراتی دیگر هم به آنها اضافه شوند.

مدیر تیم های ملی درباره وضعیت ورزشکاران بخش تالو گفت: در بخش تالوی بانوان زهرا کیانی، هانیه رجبی و فاطمه حیدری تمرین می کنند که به صلاحدید کادر فنی ۲ یا ۳ نفرشان اعزام می شوند. در بخش بانوان وضعیت  خوبی در تالو داریم. در بخش تالوی آقایان هیچ نماینده ای در جاکارتا نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

اظهارات ملکی درباره وضعیت تیم ملی ووشو 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار