ساماندهی داوطلبان جمعیت هلال احمر درقالب چهارگروه

علیمردانی گفت:داوطلبان جمعیت هلال احمردرقالب چهار گروه حمایت،مهارت،مشارکت و هدایت ساماندهی شدندتااز توانمندی،علم و مشارکت آن‌هابه نفع نیازمنداستفاده شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛امیرحسین علیمردانی ،معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم،با اشاره به تعداد داوطلبان جمعیت هلال احمراستان قم گفت:این جمعیت 12 هزارداوطلب داردکه این داوطلبان درقالب چهار گروه حمایت،مهارت، مشارکت و هدایت ساماندهی شدند تا از توانمندی، علم و مشارکت آن‌ها به نفع نیازمند استفاده شود.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم عنوان کرد: از جمله آموزش‌هایی که به داوطلبان این جمعیت داده می‌شود، کمک‌های اولیه، کار گروهی و مهارت‌های زندگی است، آن‌ها را به علم روز تجهیز می‌کنیم تا در زمان‌های خاصی از ظرفیتشان بهره بگیریم.

وی افزود: داوطلبان سرمایه‌های اجتماعی جمعیت هلال احمر هستند و آن‌ها خدمات را از قالب دولتی خارج می‌کنند، خدمات داوطلبان جمعیت هلال احمر در واقع خدمات مردم به مردم است و بیشتر کار ما در این جمعیت فرهنگ سازی است تا مردم در حل مشکلات یکدیگر مشارکت داشته باشند.

وی در پایان یادآورشد: جمعیت هلال احمر یک نهاد مردمی است و افراد علاقه مند به کارهای عام المنفعه می‌توانند با حضور در معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم در این جمعیت عضو شوند و در ارائه خدمات به نیازمندان سهیم باشند.

انتهای پیام/ح

ارائه آموزش های تخصصی به داوطلبان جمعیت هلال احمر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.