حضور گروه امدادو نجات هلال احمرمازندران در ارتفاعات دنا + تصاویر

گروه امدادو نجات کوهستان هلال احمرمازندران با هدف یافتن اجساد جان باختگان سقوط هواپیمای تهران - یاسوج در ارتفاعات ۴ هزارمتری دنا حضور دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، داود لشکری سرپرست تیم اعزامی امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر مازندران گفت: عملیات یافتن  و انتقال اجساد جان باختگان سقوط هواپیما با حضور تیم‌های مجرب و مجهز امداد کوهستان هلال احمر از استان‌ های مختلف در ارتفاعات ۴ هزار متری دنا در جریان است.

وی با بیان اینکه تیم ۶ نفره امداد کوهستان هلال احمر مازندران به منطقه سی سخت اعزام شدند، افزود: این گروه امداد و نجات با بالگرد امدادی به ارتفاع  سه هزار و ۹۵۰ متری نوول شمالی از سلسله جبال زاگرس منتقل شدند که این نقطه در مسافت ۱۰۰ متری محل سقوط هواپیما قرار دارد.

لشکری گفت: عملیات یافتن اجساد جان باختگان با مشارکت تیم‌های اعزامی استان‌ های سمنان، گلستان و ایلام در حال انجام است که فرماندهی این عملیات با اینجانب به عنوان سرپرست تیم اعزامی مازندران است.

سرپرست تیم اعزامی امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر مازندران با بیان اینکه عملیات در شرایط بسیار سخت و در منطقه‌ای که ارتفاع برف به بیش از ۴ متر می‌ رسد در حال انجام است افزود: برای رسیدن به بقایای اجساد جان باختگان،   امدادگران باید ابتدا  برف ضخیمی را کناربزنند که قطر آن بیش از ۴ متراست.

گفتنی است؛ هواپیمای ATR پرواز تهران- یاسوج  بهمن ماه پارسال با ۶۰ سرنشین در ارتفاعات دنا سقوط کرد و عملیات جستجو و یافتن اجساد جان باختگان این حادثه ناگوار با تلاش مستمر تیم‌ های امداد کوهستان جمعیت هلال احمر در شرایطی بسیار سخت همچنان ادامه دارد.

حضور امدادونجات هلال احمرمازندران در ارتفاعات دنا + تصاویر

حضور امدادونجات هلال احمرمازندران در ارتفاعات دنا + تصاویر

حضور امدادونجات هلال احمرمازندران در ارتفاعات دنا + تصاویر

انتهای پیام/ م

تلاش امدادگران مازندرانی برای یافتن اجساد در ارتفاعات دنا

برچسب ها: هلال احمر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.