شهردار سمنان :

برای محلات فعال و پویا اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

سید محمد ناظم رضوی گفت : از این پس محلاتی که مردم آنها مشارکت بیشتری در امور شهری داشته باشند خدمات بیشتری هم دریافت می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید محمد ناظم رضوی شهردار سمنان  در مراسم تجلیل از پرسنل مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان گفت : روابط عمومی شهرداری ها از جمله مهم ترین روابط عمومی ها در بین دستگاه های اجرایی هستند چون با طیف وسیعی از اقشار جامعه در ارتباط هستند.

وی افزود : روابط عمومی موفق  باید خلاق و ایده پرداز باشد و با نگاه نو و جدیدی در زمینه اطلاع رسانی به مخاطبان و ارتباطات گام بردارد.

ناظم رضوی خواستار مشارکت بیشتر شهروندان در فعالیت های شهری شد و تصریح کرد: از این پس محلاتی که مردم آنها مشارکت بیشتری در امور شهری داشته باشند خدمات بیشتری هم دریافت می کنند و  برای محلات فعال و پویا اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

وی برگزاری جلسات در مساجد و محلات را یک راه ارتباطی خوب با شهروندان بیان و اضافه کرد: جلسات باید با حضور مدیران مناطق و دیگر مدیران شهری در همه نقاطی که شهروندان تقاضا کنند برگزار شود. واکاوی و آسیب شناسی و ایجاد یک نگرش نو و به روز در حوزه روابط عمومی و راه اندازی استودیو شهر، چاپ رسانه کاغذی از جمله فعالیت هایی است که  امیدواریم به زودی  در مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان صورت بگیرد.

انتهای پیام / گ

رسالت اصلی روابط عمومی شهرداری ارتباط با اقشار مختلف شهروندان و اطلاع رسانی از جنس مردمی است

برچسب ها: شهرداری ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار