برنامه های صدا وسیمای مرکز مهاباد ویژه ماه مبارک رمضان

مدیر سیمای مرکز مهاباد گفت: شبکه همدلی میهمان خانه های مخاطبان در لحظه های ناب ضیافت الهی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،ابراهیم درخشنده مدیر سیمای مرکز مهاباد افزود: شبکه مهاباد امسال هم همانند سالهای گذشته برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان را بر روی آنتن دارد که از جمله آن برنامه ویژه سحری و افطار است و دو سریال برادر و دردسرهای عظیم را نیز پخش می کند.
شنه ی رحمت و ریژنه ی رحمت برنامه های شبکه مهاباد بوده که در ماه رمضان میهمان سفره های سحری و افطاری روزه داران هستند.
امیر ملاپور تهیه کننده برنامه ریژنه رحمت گفت: ریژنه رحمت ویژه برنامه افطار است که ساعت هفت و 45 دقیقه از شبکه مهاباد بر روی آنتن می رود و شامل بخش های مختلف حدیث،تلاوت قرآن،گزارش و کارشناس است.
وهاب ایراندوست تهیه کننده برنامه شنه رحمت هم می گوید: شنه رحمت برنامه ویژه سحر است و یک ساعت قبل از اذان صبح از شبکه مهاباد پخش می شود.
صدای امید و همدلی نیز ازطریق امواج رادیو میهمان لحظات عرفانی سحری و افطاری شنوندگان است.
کمال قادرپور،مدیر پخش رادیو مهابادگفت: رادیو مهاباد امسال با سه ویژه برنامه ریژنه رحمت ویژه افطار و شنه رحمت و نوای سحر بر رور موج اف ام ویژه سحر همراه شنوندگان است.
سعادت مرتضوی،تهیه کننده برنامه ریژنه ی رحمت هم می گوید: این برنامه روزهای ماه مبارک رمضان ساعت هفت و 45 دقیقه از رادیو مهاباد به صورت زنده پخش می شود و شامل بخش های مختلفی از جمله بهار قرآن، کارشناسی، سلامت، گزارش و مناجات است.
جمع خوانی قرآن کریم هم همانند سالهای گذشته در مسجد دارالحسان مهاباد همه روزه از ساعت 12 تا 13 برگزار می شود.

انتهای پیام/ع

برنامه های شبکه صدا وسیمای مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.