علیخانی ناجی کاشف داروی ضد سرطان می‌شود؟/ وقتی مهمان ماه عسل خود را فراتر از یک دانشمند می‌داند

احسان علیخانی در سومین قسمت از برنامه «ماه عسل» با کاشف داروی سرطان به گفتگو نشست.

علیخانی ناجی کاشف داروی ضد سرطان می‌شود؟/وقتی مهمان ماه عسل خود را فراتر از یک دانشمند می‌داندبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احسان علیخانی در سومین قسمت «ماه عسل»  ضمن تشکر از بینندگان برای تماشای ماه عسل، از صداقت و دلسوزی مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی طباطبایی یاد کرد.

در ادامه ماه عسل، خانواده تک دهقان که چند اختراع را در کارنامه خود دارد در سومین قسمت این برنامه حضور پیدا کرد که احسان علیخانی با او به گفتگو نشست.

تک دهقان گفت: در روستای صالحیه از کرج به دنیا آمدم، چهار برادر و شش خواهر هستیم که از طریق کشاورزی زندگی خود را گذرانده‌ایم.

علیخانی در خصوص ماندن در روستا از او سوال کرد که او گفت: هرگز دوست ندارم روستا را ترک کنم.

تک دهقان ادامه داد: من این روزها آرزویی ندارم چرا که به آرزو هایم رسیده ام و بیشتر برای بشریت و انسانیت آرزو دارم.

وی افزود: در آبیک درس خواندم و از دانشگاه تبریز فارغ التحصیل شدم؛ بعد به سربازی رفتم و ازدواج کردم و مهندسی داروسازی خواندم.

مهمان برنامه درباره علاقه به شیمی و اختراعات خود بیان کرد: از دبیرستان به رشته شیمی علاقه مند بودم و تنها در درس شیمی هم  موفق بودم. همچنین ۱۲ ثبت اختراع دارم که هیچ کدام از آنها به مرحله تولید نرسیده است.

تک دهقان گفت: در ایران از پنج هزار ثبت هیچکدام تولید نمی شود و دلیل عقب ماندگی ما همین است که اندیشه قیمت ندارد کسی که لودر دارد شاید ده میلیون در روز کار کند اما کسی که دانشمند است این اتفاق برایش نمی افتد.

علیخانی گفت: خود را دانشمند می‌دانی؟

او گفت: بله فراتر از دانشمند است و به زودی به همه ثابت خواهم کرد.

علیخانی از ادعا و ثبت اختراعات تک دهقان از همسر او سوال کرد که او گفت: من کارهای او را دیدم به حرف هایش ایمان دارم خیلی مشتاق است کار خود را ادامه بدهد و به مردم کشور خدمت کند.

تک دهقان ادامه داد: به نظر من علمی که به ثروت، کار و قدرت کشور به کار نیاید هیچ ارزشی ندارد، از طرفی نوشتن مقالات علم نیست. من براساس عملیات هایی که انجام داده ام می‌گویم که داروی ضد سرطان را کشف کرده‌ام و اطمینان دارم.

در ادامه  دکتر مطلق متخصص سرطان و دکتر زرگران عضو هیات علمی گروه دارو‌های سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران و متخصص طب سنتی در برنامه حاضر شدند.

دکتر زرگران در خصوص ثبت و ساخت قانونی یک دارو توضیح داد: از چند منظر می توان به این قضیه نگاه کرد اولین بحث این است که پروسه ثبت یک دارو، مراحل مشخص و قانونی دارد؛ هر کس اگر ادعایی دارد باید در این حوزه توان انجام کار داشته باشد، برای ساخت یک دارو باید یک تیم متشکل از چند متخصص روی آن کار کنند و باید یک تیم متخصص دیگر  فرمول و کار او را بررسی کنند تا دارو اثبات شود.

وی ادامه داد: ادعایی که ما داریم یک بحث است و شکل درست این است که کسی که در این حوزه کار می کند به یک ادعایی دست پیدا کند. از طرفی ما در علم همیشه شک داریم و در حال آزمون و خطا هستیم .

علیخانی از دکتر زرگران در خصوص کسانی که ادعایی برای کشف دارویی دارند سوال کرد و  او گفت:  تیمی که می تواند کار او را راستی آزمایی کند مثل دانشگاه یا شرکت دارویی و مرکز تحقیقاتی باید وارد قرارداد محرمانه شوند، در سازمان غذا و دارو از سه طریق می توان دارو ها را ثبت کرد.

در ادامه تک دهقان گفت: صحبت‌های دکتر زرگران به درد حرف می‌خورد و در عمل اینگونه نیست، چرا که  وزیر بهداشت به من نامه داد و من به یکی از موسسات تهران رفتم و آنها من را به جای دیگری معرفی کردند و به نحوی خلل ایجاد می‌‌کنند.

علیخانی از تک دهقان درباره اینکه با چه استدلالی دارو را به بیمار سرطانی می‌دهید سوال کرد و او پاسخ داد: دارویی که کارهای آن انجام شده و فرم دارویی داشته باشد.

تک دهقان ادامه داد: دادن دارو قبل از مراحل ثبت آن جرم است؛ البته دارویی که فرم داروی عطاری و گیاهی دارد می توان به شکل دمنوش در اختیار مردم گذاشت به طوری که به عنوان یک انسان به انسان دیگری کمک کنید.

در بخش دیگر دکتر مطلق متخصص سرطان و رئیس اداره سرطان وزارت بهداشت گفت: باید از تاریخچه و گذشته پزشکی حرکت کرد و به روزهای خوبی رسید چرا که فرآیند کشف یک دارو  به زمان طولانی نیاز دارد و در طی چند دهه گذشته سرطان تا حدودی درمان شده است.

علیخانی گفت: آقای تک دهقان داروی خود را روی موش آزمایش کرده و احساس می کند جواب گرفته از نظر شما که متخصص سرطان هستید کافی است؟ که مطلق در پاسخ گفت: سرطان بیماری است که در بین همه بیماری ها حالت جادو بودن آن بیشتر است. هر بیماری که درمان سخت تری دارد برای کسانی که ادعایی درباره آن مطرح کنند، خیلی جذاب است. اگر ایشان بگویند سرماخوردگی را خوب کرده هیچ اتفاقی نمی افتد.

اما علیخانی در پاسخ دکتر گفت: تک دهقان جمله‌ای قابل تامل مطرح کرد اینکه من یک سم تولید کردم بگویید به درد نمی‌خورد و بروم کار دیگری کنم، جواب این جمله چیست؟

دکتر زرگران پاسخ داد: من با این قسمت صحبت ایشان که ادعایی دارند و باید راستی آزمایی شود، موافق هستم که یک تیم متخصص آن را تایید کنند.

در پایان تک دهقان گفت: به دلیل خللی که در کارهایم ایجاد کردند برای تایید و ثبت داروی سرطان در خارج از کشور اقدام کرده‌ام که صبحت های او با واکنش علیخانی مواجه شد و گفت: آقای تک دهقان مسیر سخت و دشوار است و باید ادامه دهید.

گزارش از الهام قبادی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۳:۵۰ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
فقط میتونم بگم کلاهبرداریه.کافیه برید انجا ببینید.به همه یه مدل دارو که اصلا معلوم‌نیست چیه میده با قیمت خداد تومن.پدر منو بدترو بدتر کرد.انشالا که کسانی که اینکارارو میکنن خودشون به این درد دچار بشن.
Iran (Islamic Republic of)
م
۲۱:۵۳ ۳۰ آبان ۱۴۰۰
سرطان درمان نداره بیخود مردم موش آزمایشگاهی نکنین
طبیعت از آلودگی پاک کنین ودولت ماشین با انرژی خورشید تولزد کنه توربین بزارین داخل کارخونه ها وغذاهای صنعتی کم تر مصرف بشه و کود شیمیایی به زمینا نزنن قدیم مگه مثل الان سرطان این همه وجود داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۲۳ بهمن ۱۳۹۹
این اقا جادو گره اعتماد نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۲۵ دی ۱۳۹۹
خواهر من هم بعد از استفاده دارو های ایشون مرد واقعا برای ایشون متاسفم که از پول. خون آدم‌ها داره تجارت میکنه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۵۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
دروغ میگه بابای من سرطان بدخیم معده داشت داروهای این اقا رو استفاده کردزودتر از بین رفت
Iran (Islamic Republic of)
علی خوش رو
۱۶:۴۱ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
به من گفتن که داروی مابه سلولهای سرطانی حمله میکند احتیاج به شیمی درمانی وجراحی نیست وچون پسرم جوان و۲۶ساله بودخوشحال شدیم شروع به درمان گیاهی کردیم پس از۵ ماه متاسفانه نه تنها پسرم خوب نشد بیماریش شروع به حرکت کرد وبه کبدش سرایت کردومتاسفانه درتاریخ ۲-۲-۹۹ به لقاالله پیوست شما رابه خدامثل من به این داروها واین جنایتکاران اطمینان نکنید
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۷:۴۷ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
سلام داروهای مهندس رو بعضی ها خوب جواب داده بعضی هام نه
ولی نکتع مهم اینه که روش های دیگه مثل شیمی درمانی و غیره هم همینطور هست و حتی شدیدتر واین عوارض و سختی های زیادی برای بیمار و اطرافیانش داره یه جور زجر کش شدن ولی داروهای مهندس دیگه این موارد رو نداره و امید به زنده بودن رو بیشتر میکنه
خواهر منم سرطان سینه داشته که الان به کبد زده وشیمی درمانی جواب نداد الان چند ماهی هست داروهای مهندس رو مصرف میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم حسن زاده
۲۰:۱۹ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
سلام من تمام بدنم سرده تو سرم میسوزه دور نافم میسوزه هر جا رفتم میگن مال اعصابه هر دکتر که رفتم داروی اعصاب که مصرف میکنم حالم بد تر میشه ایا شما میتوانید درمان یا راه کاری بدید زمنن 47 سالمه ممنون
Iran (Islamic Republic of)
Sa...
۲۲:۳۲ ۰۹ آبان ۱۳۹۸
من رفتم دارو هاشو مصرف کردم
توده شکمم از ۵ در ۸ سانت.شدش ۱۰ در ۱۶/۵ سانت. یک ملیونو دویست هزار پور داروهاشو دادم.
الانم اومدم شیمی درمانی دوره هامم رفته بالا چون داروی تک دهقان خراب کرده.
Iran (Islamic Republic of)
پوران
۲۳:۱۹ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
درود دوستان گرامی بنظرم این یک شیوه کلاهبرداری برنامه ریزی شده است کسانی که رفتند میدانند که آنجا چه پولی ردوبدل میشود بهترین کلینیکهای دنیا چنین درامدی در یکماه با آنهمه تجهیزات ندارند که این اقا در نصف روز بدون هیچ دانشی دارد حتی خودش بیماران را نمیبیند خواهر دیپلمش میبیند دکه دارها اجازه نمیدهند هیچکس آنجا چایی بخورد مگر اینکه ازآنها خرید کنند و....و جالبتر اینکه برای همه چند نوع داروی مثل هم تجویز میکند ومیگوید خیلی واجب است ما ساعت ۵صبح آنجابودیم ۹شب نوبتمان شد یکی از باصطلاح منشی ها گفت قیمت سه گیاه حدود نهصد وپنجاه میشود واصرارداشت فقط همین دارو برای بیمارما مناسب است اما وقتی متوجه شدند انبار از این دارو تمام کرده با وقاحت تمام یک داروی دیگر را جایگزین کردند و درمقابل اعتراض من گفتند فرق نمیکند یک خانم که آنجا بود اعتراض کردند که شما برای این علف که به این اقا میدهید دوساعت پیش نصف قیمت پول ازمن گرفتید
ولی .....

این نوع کلاهبرداری کثیف ترین نوع خیانت است
نمیدونم چنددرصد به اقایان میدهد؟؟البته هرچه بدهد خوب است چون یک ادم بیکار که حتی قدرت تامین اجاره خانه اش در روستا را نداشته اگر فقط یکصدم فروش جان انسانها را بردارد .......
با احترام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۰۹ مهر ۱۳۹۸
سلام این دارو برای سرطان سینه هم جواب میده؟ من از این دارو اطلاع نداشتم یه خانوم معرفی کرد گفت یکی از آشناهاشون دو تا از دختراشونو به خاطر سرطان از دست دادن اما دختر سوم رو آقای دهقان نجات داده میخواستم ببینم آیا داروهاش هزینش زیاده یا نه؟ و واقعا تاثیر گذاره یا نه؟ لطفا کمکم کنین
Russian Federation
معصومه هستم
۲۰:۳۱ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
میخام اگرآدرس دقیقی ازایشون داریدبه ماهم بگید
Netherlands
ناشناس
۲۲:۰۵ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
من دو مورد رو میشناسم از داروهای ایشون استفاده کردن و جواب نگرفتن حتی یک مورد از آمپولهای ایشون هم زده به نظر من دروغ هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۱ ۰۹ مرداد ۱۳۹۸
چزا سازمان غذا و دارو دز این خصوص گاری انجام نمی دهد
Netherlands
ناشناس
۰۲:۳۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
سازمان غذا دارو درباره چیزی که وجود نداره چیکار میتونه انجام بده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
به نظر من بی تاثیره و کلاه برداریه اگر تاثیر داشت که این آقا از سال 90 تا حالا تونسته بود یه جوری ادعاشو ثابت کنه.
Iran (Islamic Republic of)
Sosha
۱۸:۳۲ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
من هم پدرم و هم مادرم رو به فاصله ۱ سال از دست دادم. هر دو به دلیل بیماری سرطان. تجربه من اینه که هیچ درمانی برای سرطان ساخته نشده. حای داروهای شیمی درمانی با اینهمه هزینه گزاف فقط و فقط دل خدمونو آروم میکنه که سعی خودمونو برای بهبودیشون کردیم. ولی اینها همه جز خودخواهی خودمون هیچی نیست. جز اینکه کیفیت زندگیشونو پایین بیاریم نتیجه ای نداره. یا اگر هم باشه چند صباح پر از رجر رو براشون به ارمغان میاره. پدر من ۱۲ دوره از داروهای دکتر تک دهقان رو استفاده کردن و هر بار از ۲۵۰ هزار تومان تا ۴۵۰ هزار تومان هزینه کردیم ولی هیچ تغییری ندیدیم.
انواع داروهای شیمی درمانی رو امتحان کردیم از تکسوتر و جمزار که ارزانتر هستند تا پازوپانیب که گفتن داروی خوراکی و جدیده با قیمت بسیار گزاف.... ۱۷ جلسه شیمی درمانی فقط باعث میشد روز بروز پدرم تحلیل برن و ۶ ماه آخر زندگیشون به سختی و مرارت غیر قابل توصیفی گذشت. و همگی از خودخواهی ما بود که حاضر بودیم به هر طریقی پدرم رو فقط زنده نگه داریم. از انواع شیمی درمانی تا دوزی تزدیک به ۲ لیتر جوشانده های مختلف دکتر تک دهقان . و در آخر به هیچ وجه عزیزتونو با این داروها بیشتر آزار ندین...من که خودم تا بحال واقعا ندیدم بیماری سرطان بهبود پیدا کنه. حتی جملاتی که خود پزشکان و آنکولوژها هم میگن دروغی بیشتر نیست. آیا دکاری هست بگه بیمار سرطانی با احتمال بالای۹۰ درصد بهبود پیدا میکنه؟ امیدوارم که هیچ وقت به دنبال درمان سرطان برای خودتون و عزیرانتون نباشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۱۶ تير ۱۳۹۸
من مدت یک ساله ازداروهای تک دهقان استفاده کرد م
توده گردنم بزرگتر شده و هیچ کاری برام نکرده
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۲۰:۰۱ ۱۳ تير ۱۳۹۸
سلام یکی اراقوام ما 31 سالشه سرطان روده گرفته میگن این دهقان خوبه جاش کجاست
Sweden
مهدی
۱۹:۳۹ ۰۷ تير ۱۳۹۸
من چند روز قبلم پست گذاشتم در مورد مادرم که سرطان پانکراس داره و 8 دروه مصرف کرده نتیجه سی تی اسکن نشون میداد اندازه توده همون قبلی هست ولی اندو سونو نشون میده توده نصف شده تستهای آنزیمهای سرطان مثل CA 19-9 هم نشون میدن که بهبود نسبی حاصل شده.
بعضی ها میگن که چون این یک روش غیر تهاجمی هست احتمالا اندازه توده تغییری نمیکنه به همین دلیل سی تی اسکن نشون نمیده ولی سلولهای بدخیم به سلولهای عادی تبدیل میشن البته مادر من همزمان شیمی درمانی و رادیو تراپی هم میکرده به هر حال اطلاعات جدیدی اگه به دستم برسه باهاتون شیر میکنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
سلام مادر من متاستاز کبد که نشئت گرفته از کیسه صفرا دارند وقتی داروی محلول آقای دکتر میخورن درد شدید شکم پیدا میکنن کسی میتونه کمک کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۱۶:۱۵ ۱۷ بهمن ۱۳۹۷
سلام
من پدرم سرطان پانکراس داشت بعد از مصرف سه دوره دارو هیچ تاثیری نداشت وچند روز پیش فوت کرد
شما اقای تک دهقان را انجا نمیبینید فقط چند تا دختر گذاشتند اونجاوبه تمام مریضها فقط یک دارومیدهند
من نمیخوام کسی را ناامید کنم ولی برا ما هیچ فایده ای نداشت
ما مصافت 700کیلومتری را میرفتیم با امید ولی نشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۵ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
مادرم هفتاد سالشه سرطان معده داره دکترا یکی میگه معدش باید برداریم یکی میگه شیمی درمانی بشه موندم کدوم راه بهتره،به امید دارویی دکتر تک دهقان موندم
Iran (Islamic Republic of)
مجید عرب
۱۸:۱۲ ۲۰ دی ۱۳۹۷
من به ادرس شما خیلی سریع نیاز دارم بابام حالش خیلی بده
Iran (Islamic Republic of)
اشکان
۰۰:۳۹ ۲۳ دی ۱۳۹۷
روستای صالحیه ابیک معروفه برین ابیک بعد صالحیه
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۳:۲۳ ۱۵ آبان ۱۳۹۷
من سرطان حنجره پیشرفته. دارم الا دوسال تحت درمانم تو زنجان چند روز پیش دامادمان با بردن مدارک پزشکی و پیش آقای تک دهقان مقداری داروی گیاهی برای مصرف یک ماه گرفتن حالا نمیدونم اثر بکنه یا نه
Iran (Islamic Republic of)
آرزو
۰۷:۳۳ ۲۰ آبان ۱۳۹۷
سلام.شک نکنید که خوب میشید خواهر من سرطان پیشرفته داشت با مصرف سه دوره داروی اقای تک دهقان توده کلا از بین رفت. خدا خیرشون بده. این یه معجزه بود شیمی درمانی اصلا بدرد نمیخوره داروی اقای قاسم تک دهقان عااااالیه. خودش هم درمانگاه نیست چون یه بار قصد کشتنش رو داشتن. اما افرادی که اونجا هستن داروهاشو میشناسن طبق همونها مصرف کنید حتمااااا خوب میشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۲۵ شهريور ۱۳۹۷
انشاا... این مسایل سبب خیر و سلامتی بشه برای همه بیماران عزیز
Iran (Islamic Republic of)
اا
۱۴:۲۰ ۰۹ مرداد ۱۳۹۸
دروغه بابا مریض ما استفاده کرد هیچ تاثیری نداشت.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۵۲ ۲۴ مرداد ۱۳۹۷
سلام ضمن آرزوی شفای کلیه بیماران سرطانی
Iran (Islamic Republic of)
رویا
۲۳:۲۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۷
سلام من هم ازداروی دکتر استفاده میکنم عالیهه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۹ ۰۱ مرداد ۱۳۹۷
دلتون به حال اون طفل معصومهایی بسوزه که از این بیماری ها رنج میبرند و از بین میرن! چند تا شونو من میشناسم که با وجود تحمل درد و رنج فراوان باز هم انتظار مرگ رو میکشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۱ ۰۱ مرداد ۱۳۹۷
به نظر من هیچ دلیلی نداره همچین فردی مورد حمایت مسولین قرار نگیره چون از نظر منطقی،باید ادعای این فرد راستی آزمایی بشه چرا که در صورت درست بودن جان میلیو نها انسان از مرگ حتمی نجات پیدا میکنه پس کم کاری مسولین هیچ توجیهی نداره و این عدم حمایت آنها نشان از بی اعتمادی نیست بلکه به نظر من اونها برعکس،از سر اطمینان نسبت به تاثیر این دارو است که سر باز میزنند چون با ثبت این دارو نون بسیاری از پزشکان و غیر پزشکان سودجو که جان انسانها در برابر منافع اونها هیچ ارزشی نداره ممکنه آجر بشه. من به ادعای این آدم اعتماد دارم چرا که به نظر، اون طور که از شواهد برمیاد ایشون از ترکیبات دارویی طبیعی که براساس طب ائمه هست به این دارو رسیده اند و در دین اسلام هم همه بر این باوریم که خدا برای هر دردی درمانی قرار داده منتها باید کشف بشوند و آقای علیخانی به عنوان نماینده یک رسانه بزرگ و مردم،در جهت عملی شدن این هدف باید تلاش کند تا به نتیجه برسه. انشاءالله خدا کمکشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
م
۰۷:۴۴ ۲۷ تير ۱۳۹۷
فکر کنم برنامه ماه عسل دارد به برنامه نود عسلی تبدیل می شود
Germany
راضیه
۱۳:۴۹ ۱۸ تير ۱۳۹۷
الان این دارو ثبت شد و درستیش تایید شد یا نه؟ لطفا دراین باره گزارشی تهیه کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۱۲ خرداد ۱۳۹۷
خدا خیرش بده مسئولین باید ازین فرد حمایت کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۱۷ خرداد ۱۳۹۷
مسئولین منظورت حتماوزیر بهداشت ... هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۷
توروخدا داروشوبه مردم بدین من همیشه آرزوداشتم داروی سرطان کشف بشه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۴:۳۷ ۰۷ خرداد ۱۳۹۷
ماه عسل یه برنامه بسیار خوب است
Iran (Islamic Republic of)
طلا
۱۵:۲۰ ۰۴ خرداد ۱۳۹۷
ما تا بحال چند عزیز را بدلیل سرطانهای مقاوم به درمان از دست داده ایم. داروهای شیمی درمانی و سایر روشهای درمانی بسیار پر عارضه بوده و اثرات ناچیز و کوتاه مدتی داشتند. لطفا اجازه بدهید ایشان روش درمانی شون را آزمایش و ثبت و اعلام کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۰۴ خرداد ۱۳۹۷
عجب
Iran (Islamic Republic of)
عسل
۱۳:۰۷ ۰۳ خرداد ۱۳۹۷
من الامن واقعا به شماره و خونه این مرد نیاز دارم
Iran (Islamic Republic of)
سام
۱۵:۰۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۷
سلام اکرشمانیاز به درمان دارید من کسی رامیشناسم که سرطان رادرمان میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۷
من نمیدونم چی بگم
Iran (Islamic Republic of)
عسل
۱۳:۰۷ ۰۳ خرداد ۱۳۹۷
من الامن واقعا به شماره و خونه این مرد نیاز دارم
Iran (Islamic Republic of)
عسل
۱۳:۰۷ ۰۳ خرداد ۱۳۹۷
من الامن واقعا به شماره و خونه این مرد نیاز دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۰۲ خرداد ۱۳۹۷
باید از این مخترع ایرانی حمایت جدی شود اگر به نتیجه رسید باید دولت به اسم این مرد بزرگ، شرکت داروسازی ایجاد کند شاید بتواند به نوعی از این دانشمند تجلیل بعمل آورد و با درمان این مریضی آرامش به جامعه برگردد.
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۲:۲۳ ۰۴ مرداد ۱۳۹۷
سلام دوست عزیز شماره و آدرس رو پیدا کردی لطفا بهم خبر بده چون منم شدیدا نیاز دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۲ ۰۲ خرداد ۱۳۹۷
خدایا به حق این ماه عزیز حاجت دل تمام ملت عزیزمون را بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۰۱ خرداد ۱۳۹۷
کسی که ایده داره و اگه ایدش رو تو دانشگاه مطرح بشه. در آخر در مرحله ثبت اختراع به اسم تمام اعضای گروه میشه و فردی که ایده رو داده در حد ۳۵ درصد اگه گروه ۴ نفر باشه در حد ۳۵ درصد از اختراع بهش تعلق میگیره و این به نظر من عادلانه نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۰۱ خرداد ۱۳۹۷
روشهای متفاوتی برای شروع تحقیق آقای تک دهقان وجود داره. ایشان خودشان بودجه کامل رو برای تحقیق دارند
Iran (Islamic Republic of)
فریده کویک
۱۰:۴۷ ۰۱ خرداد ۱۳۹۷
روشهای متفاوتی برای شروع تحقیق آقای تک دهقان وجود داره. ایشان خودشان بودجه کامل رو برای تحقیق دارند
Iran (Islamic Republic of)
اسحاق
۰۹:۵۹ ۰۱ خرداد ۱۳۹۷
چرا پزشکای تاریخ ایران را همیشه در دنیا حرف اول می زدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
اقای تک دهقان استاد من بودن کاملا باایشون اشنایی دارم فوق العائه توانمند هستن ایشون من به گفته هاشون قبول دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناهید
۱۶:۴۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
اقای تک دهقان استاد من بودن کاملا باایشون اشنایی دارم فوق العائه توانمند هستن ایشون من به گفته هاشون قبول دارم
Germany
سحر
۱۲:۵۲ ۰۳ خرداد ۱۳۹۷
سلام ینی ایشون میتونن بیماران رو درمان کنن میخوایم فامیلیمونو ببریم پیشش ینی بنظرت میتونه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۱۷ خرداد ۱۳۹۷
میتونی راه ارتباطی با ایشون به ما بدی مثلا ایمیل
که برای ایشون هم درد سر ساز نباشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
باعرض سلام وادب واحترام،به همه ی خدمتگزاران صادق وپاکدست درسراسرگیتی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
باعرض سلام وادب واحترام،به همه ی خدمتگزاران صادق وپاکدست درسراسرگیتی.
Nicaragua
مسعود
۱۰:۳۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
ممنون از احسان علیخانی عزیز برنامه خوبی بود
Nicaragua
مسعود
۱۰:۳۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
ممنون از احسان علیخانی عزیز برنامه خوبی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
بنده پروفسور بازنشسته دانشگاه هستم نتایج 30 سال مطالعه و تحقیق درمان سنگ کلیه با مصرف یک عنصر غذائی انجام میدهم. کارهای پزوهشی در معتبرترین مجلات پزشکی چاپ شده است. هزینه درمان از 5-50000 تومان است و تضمینی. اما شاید بدلیل ارزانی و ساده بودن هیچ مرجع علمی در جهان و در ایران همکاری نمی کنند و شاید باور نمیکنند و حتی اجازه ارائه و مطرح کردن را نمیدهند. یکی از مشکلات این است که اکثر ما متخصصین علوم پزشکی هستیم و متاسفانه کار بالینی و عملیاتی در دست همکاران پزشک است که عمدتا راضی به همکاری با ما نیستند. اما به جرات میگویم نتیجه کار حقیر میتواند کاهش درد/رنج/ هزینه و صرفه جوئی میلیاردی در کشور باشد و در قبال آن چیزی هم نمیخواهیم- همین دعای مردم برای ما بس است- اما رنج میبریم که چرا یافته خود را نمیتوانیم فراگیر کنیم تا خلق خدا از ان بهره مند شوند. بنده در حال حاضر در مسجد به مداوای بیماران میپردازم و به لطف خدا نتیجه هم میدهد. امید است روزی بتوان در یک مرجع رسمی انرا ارائه داد. با خیلی از مبادی و مراکز رسمی هم تماس گرفته ایم اما نتیجه ای حاصل نشده است. از نظر علمی و عملی هم همه گونه آمادگی ارائه و دفاع هستیم. یا علی مدد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۱۷ خرداد ۱۳۹۷
دوست عزیز شما هم اینجوری نمیشه که میگی اگه میگی تو مسجد محل کار مینم مردم رو درمان میکنم راه اینه که اول از همین دکترای امروزی برای بیمار مدرک بیاری که مریض سنگ کلیه اش قطعی است و بعد به درمان سریع و ارزان خودت بپردازی و بعد خوب شدن دوباره از همین دکترای امروزی مدرک خوب شدنبیمار رو بگیری و این کار رو حداقل برای 30-40 نفر انجام بدی قطعی که شد این مدارکو با خودت ببری یه جایی نشون بدی چون هم مدارک بیماری رو داری هم مدارک درمان بقیه راه هم زحمت خود شماست
یا علی(ع)
Iran (Islamic Republic of)
جبرئیل قربانی
۱۵:۴۵ ۲۲ شهريور ۱۳۹۷
سلام خدمت استادگرامی ممکنه خواهش کنم بفرماییدچطورمیشه با شما مرتبط شد؟اگرشماره تماس بفرماییدممنون میشم.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۰:۳۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
حمایت از این دانشمند
Iran (Islamic Republic of)
محمد علی رضایی
۰۰:۱۲ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
شماره وآدرس شما
Iran (Islamic Republic of)
نادریان
۲۳:۴۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
فکرشو بکنین ما در 30 سال گذشته مگه این همه سرطانی داشتیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
در حال حاضر داروهای شیمی درمانی نیز عوارض حانبی بسیار اسف ناکی دارد ولی این داروها دارد استفاده میشود چطوره که برای داروی گیاهی آنهم درمان قطعی اینهمه برای پذیرش آن و ثبت دارو و استفاده اش مانع تراشی میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
دکور برنامه ماه عسل امسال جالب نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
مرحبا به اقای علی خانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
اصغر
۱۷:۳۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام
آرزوی موفیقت برای این مختر عزیز و دیگر مخترعان کشور داریم

این مخترع چه در این پروسه ساخت دارو موفق بشه یا نشه به نظر بنده پیروزه ، چون در مسیر علم کاربردی حرکت کرده
Iran (Islamic Republic of)
اسی
۱۷:۱۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
فکرشو بکنید که تمام بیماران بایک دارو خوب شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
اینقدر از این تک دهقان ها زیادن ببین چه خبره هیشکی نیس توجه کنه بایداز اینا حمایت بشه .اقای تک دهقان به کارت ادامه بده .ما که کاری ازمون برنمیاد خدا پشت وپناهت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
برنامه خوبی بود.دلم برای مهمان اصلی برنامه سوخت
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۶:۴۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
بایداز این کاشف حمایت بشه .انشالله تمام مریضارو خداوند شفا بده الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۶:۴۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
بایداز این کاشف حمایت بشه .انشالله تمام مریضارو خداوند شفا بده الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
ممنون از دعوت این مهمان...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
ممنون از دعوت این مهمان...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
مجری برنامه ماه عسل بسار خوب وباتجربه است
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۳۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
من تحصیل کرده علوم پزشکی هستم.واقعیت اینست نمی خواهند سرطان دارو و لوازم پزشکی داره درمان بشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
زنده باد ایران وایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
آقای علیخانی مجری خوبیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
من همیشه برنامه ماه عسل را دنبال میکنم برنامه بسیار خوبیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
من همیشه برنامه ماه عسل را دنبال میکنم برنامه بسیار خوبیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
اختراع بزرگی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
برنامه عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
آقای تک دهقان عزیز،
انشا الله بتونی کارت رو به ثمر برسونی تا هدر نره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
آفرین بر احسان علیخانی و مهمان ایشان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
باید راهکارها رو برای بررسی کار ایشون بیان می کردند تا سریعتر به نتیجه برسه
Iran (Islamic Republic of)
شخص
۱۴:۱۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
با اینکه به عنوان یک تحصیل کرده رشته پزسکی در ادعای ایشان شک دارم، اما این استدلال که چون پروسه های تولید دارو پیچیده و سخت است ادعای تولید یک داروی ضد سرطان توسط یک فرد به تنهایی هم مردود است، قابل پذیرش نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۲۹ دی ۱۳۹۷
من موندم چرا اینقد بهت منفی دادن! فکر کنم منظورتو نفهمیدن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
باید حمایت بشه ازاین فرد دانشمند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
باید حمایت بشه ازاین فرد دانشمند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
اختراع بزرگی است.
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۳:۴۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
بایستی او را کمک کرد و در چارچوب زمانی قابل قبول موضوع را به نتیجه رساند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
من فکر می کنم اقای علیخانی خیلی چیزها را به تمسخر می گیره خیلی با کنایه حرف می زنه
من از اقای تک دهقان حمایت می کنم چرا فقط باید حرفای ادمهای بزرگ مورد تایید باشه ادمهای
که حامی ندارند وضعیف هستند چی

اقای علیخانی ناراحت نشوید من از شما زیاد انتقاد دارم
Iran (Islamic Republic of)
yektasepas
۱۳:۴۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
باسمه تعالی
بیماری سرطان تجارت است چه توقعی ما داریم که از این بنده خدا حمایت بشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
باتشکر از برنامه خوب ماه عسل با اجرای آقای علیخانی
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۱۳:۲۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
از اینها حمایت کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
دوستان همه ما دوست داریم که یه هموطن به این موفقیت بزرگ برسه و به اون دستاورد افتخار میکنیم...
Iran (Islamic Republic of)
afoo
۱۲:۵۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
دوستان همه ما دوست داریم که یه هموطن به این موفقیت بزرگ برسه و به اون دستاورد افتخار میکنیم...
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۴۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
باید از ایشان حمایت بیشتری شود تا پیشرفت کنه
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۲:۴۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
فکر کنم برنامه ماه عسل دارد به برنامه نود عسلی تبدیل می شود و از قسمتهی بعدی هم احتمالا عادل فردوسی پور اجرایش میکند
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۲:۴۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
فکر کنم برنامه ماه عسل دارد به برنامه نود عسلی تبدیل می شود و از قسمتهی بعدی هم احتمالا عادل فردوسی پور اجرایش میکند
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا میرکیانی
۱۲:۴۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام , چند نکته مهم در خصوص این بحث میتواند مورد توجه قرار گیرد. اول اینکه جناب تک دهقان واقعیت تلخی را در بحث ثبت اختراع و عدم حمایت از مخترعین و دانشمندان ایرانی مطرح کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
تجربه ای که من در این مورد دارم مربوط به بیماری پدرم میشه که سرطان حنجره بود. ر.زی که جواب پاتولوژی رو گرفتیم پزشک متخصص به من گفت دو سه ماه بیشتر وقت ندارین باید سریع عمل بشه و پرتو درمانی و..... اما پدرم اصلا قبول نکرد.
اما پذیرفت که طب سنتی رو دنبال کنه واقعا هم رضایت بخش بود چهار سال با اون روش تونست دوام بیاره و متأسفانه در آخر بازهم خودش مقداری درمان رو جدی نگرفت و بیماری در یک فرصت مناسب دوباره بهش حمله کرد.
شک ندارم با روش های طب نوین مثل جراحی و ...... به جز درد و رنج فراوان و البته هزینه سرسام آور هیچ نصیبش نمی شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
باید از این فرد دانشمند حمایت شود
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۲:۰۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
این بیچاره میگه این داروی سرطانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
اختراع دانشمند ایرانی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
چرا پزشکای تاریخ ایران را همیشه در دنیا حرف اول می زدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
خوب باید بهش توجه کرد و بودجه در اختیارش گذاشت.باید از امثال ایشون حمایت کرد دیگه.همون کاری را که اروپاییها انجام میدن.
Germany
ناشناس
۱۰:۵۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
متاسفانه من هم حرفهای تک دهقان را قبول دارم چون خودم هم در مساله ای دیگر به آن رسیده ام

بهترین روش این است که سریعا با یک پشتوانه مالی خوب خود وزارت بهداشت وارد عمل شده و ضمن خریداری تضمینی فرمول داروی ایشان بقیه کار را انجام دهد تا زحمات آقای تک دهقان هدر نرود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
به نظرم که میتونه موفق بشه
۱۲
آخرین اخبار