اجرای طرح مفتاح الجنه در شهرستان جلفا

مدیرکمیته امداد شهرستان جلفا گفت: با کمک خیرین، طرح مفتاح الجنه در شهرستان جلفا اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ طهماسبی مدیر کمیته امداد شهرستان جلفا با اشاره به اینکه ماه رمضان ماه رحمت و مودت و دستگیری است، گفت: در ماه مبارک رمضان زمینه‌ای را فراهم می‌کنیم تا مسئولان و خیران از منازل مددجویان تحت حمایت بازدید داشته باشند.

وی افزود: این طرح به نام مفتاح‌الجنه بوده و در این طرح زمینه دیدار و بازدید مسئولین و خیرین از منازل مددجویان توسط کمیته امداد فراهم می‌شود و در ماه مبارک رمضان نیز به لحاظ فضای معنوی حاکم بر این ماه، این طرح با قوت بیشتر اجرا می‌شود تا به برکت این طرح و همت مسئولین و خیرین ضمن دلجویی از مددجویان تحت حمایت، زمینه برطرف شدن مشکلات آنان فراهم شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان جلفا با اشاره به اینکه یکی از عمده طرح‌های اجرایی کمیته امداد در این ایام مفتاح‌الجنه است، تصریح کرد: این طرح در معیت مسئولان و خیرین و با بازدید از خانواده‌های تحت حمایت صورت گرفته و پس از اجرای طرح مفتاح‌الجنه و بازدید از خانواده‌های تحت حمایت سبد غذایی در بین مددجویان توزیع می‌شود.

طهماسبی با بیان اینکه طرح مفتاح الجنة پیرو سفارشات امام (ره) مبنی بر حشر و نشر با ایتام است، خاطرنشان کرد: دیدار از خانواده‌های بی‌سرپرست و ایتام و توزیع جیره خشک در بین آن‌ها از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در قالب این طرح اجرایی می‌شود.

وی در ادامه ابراز کرد: مبحث اکرام و اطعام ایتام را در ماه رمضان مطابق سال‌های قبل دنبال می‌کنیم و با توجه به فضای معنوی ماه رمضان در این ماه از سوی کمیته امداد شهرستان انجام می‌شود و امیدواریم بتوانیم از ظرفیت عظیم خیرین در رابطه با اجرای طرح‌های ماه رمضان بهره‌مند شویم.

مدیر کمیته امداد شهرستان جلفا از اطعام نیازمندان و مددجویان زیر پوشش این نهاد در طول ماه رمضان خبر داد و گفت: این برنامه در قالب طرح ضیافت افطاری نیازمندان در طول ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان انجام می‌شود.

طهماسبی در پایان گفت: ایجاد پیوند بین خیران، مردم نوع دوست و نیازمندان از عمده اهداف اجرای برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان بوده که کمیته امداد آمادگی دریافت کمک‌های نیک اندیشانه خیران و نیکوکاران را با هدف یاری رساندن به نیازمندان دارد. 

 

انتهای پیام/ش

اطعام نیازمندان و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد در طول ماه رمضان

برچسب ها: کمیته امداد ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.