مدیرعلمی دوره آموزشی MBA منابع انسانی دانشگاه تهران از حضور بیش از 20 نفر از اساتید مطرح منابع انسانی در این دوره آموزشی خبرداد.

آغاز پیش ثبت نام دوره MBA و DBA دانشگاه تهران/ برگزاری متفاوت ترین دوره MBA دانشگاه تهران در مدیریت منابع انسانیبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آرین قلی پور مدیرعلمی دوره آموزشی MBA منابع انسانی دانشگاه تهران  دستيابی به مزيت رقابتی ، رشد و توسعه نيروی انسانی در سازمان‌ها را مستلزم سرمايه‌گذاری مستمر بر سرمايه‌های انسانی ، فكری و برجسته کردن نقش مديريت منابع انسانی در سازمان‌ها دانست و گفت: تحول و توسعه واحد منابع انسانی سازمان‌ها در گرو تجهيز مديران و كارشناسان اين واحد به تفكر استراتژيک است .

وی افزود: با توجه به اهمیت این موضوع ، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، به عنوان دیرپاترین دانشکده مدیریت کشور برای اولین بار اقدام به برگزاری دوره ی کاربردی MBA منابع انسانی کرده است.

مدیرعلمی اولین دوره آموزشی MBA دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در تشریح برگزاری این دوره آموزشی اظهار داشت: در این دوره ی منحصر به فرد از حضور و استفاده از تجربیات مهم مدیران سازمانهای بزرگ ایران بعنوان "کیس استادی" استفاده شده است و شرکت کنندگان می توانند بطور مستقیم از آخرین تجربیات موثر آنان بهره برداری نمایند.

وی افزود: همچنین برای اولین بار در کشور این دوره با حضور بیش از 20 نفر از اساتید مطرح منابع انسانی دانشگاههای سراسر کشور طراحی شده است.

این استاد دانشگاه ، مخاطبان این دوره را مدیران ارشد، کارآفرینان، مشاوران و مدرسان حوزه مدیریت و منابع انسانی عنوان کرد و گفت : ارائه سرفصل ها مطابق با آخرین پیشرفت های حوزه منابع انسانی خواهد بود.

وی  گفت: همچنین امکان ثبت نام حضوری با مراجعه به دفتر آموزش مدیریت منابع انسانی در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران فراهم است .
 قلی پور خاطر نشان کرد : همچنین پس از اتمام دوره و برگزاری آزمون نهایی ، گواهینامه پایان دوره یکساله معتبر از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به دانشپذیر اعطا خواهد شد .

انتهای پیام/

برگزاری دوره  کاربردی MBA منابع انسانی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار