۵۰ طرح دریایی و ساحلی در بوشهر مجوز گرفتند

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: ۵۰ موافقت اولیه، مجوز ساخت و بهره برداری برای ایجاد تاسیسات ساحلی و دریایی در نوار ساحلی این استان صادر شد.

۵۰ طرح دریایی و ساحلی در بوشهر مجوز گرفتندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، نورالله اسعدی روز یکشنبه گفت: از این شمار ۲۸ فقره موافقت اولیه، ۱۰ مورد اجازه ساخت و ۱۲ فقره مجوز بهره برداری است.

وی بیان کرد: طرح‌هایی که بتازگی مجوز آن‌ها صادر شده شامل پرورش ماهی در قفس، فانوس دریایی ساحل بوشهر، بهره برداری اسکله سوخت رسانی جزیره شیف و احداث اسکله شناور صیادی در چاه پهن است.

اسعدی ادامه داد: با توجه به راه اندازی سامانه جامع مدیریت و نظارت بر سواحل کشور به آدرس www.sm.pmo.ir درخواست‌های اولیه متقاضیان اجرای طرح‌های مختلف بدون نیاز به حضور فیزیکی در این سامانه اینترنتی قابل ثبت است.

وی اضافه کرد: این سامانه با هدف تکریم ارباب رجوع و تسریع و مکانیزه کردن فرآیند صدور و یا تمدید مجوز‌های تاسیسات ساحلی و دریایی راه اندازی شده است.

اسعدی بیان کرد: همه متقاضیان اعم از حقیقی و حقوقی موظف هستند پیش از ساخت سازه‌های دریایی از این سازمان مجوز‌های لازم را در قالب موافقت اولیه، مجوز‌های ساخت و بهره برداری دریافت کنند.

انتهای پیام/م

۵۰  مجوز ساخت و بهره برداری برای ایجاد تاسیسات ساحلی و دریایی صادر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.