محروم ماندن لایروبی رودخانه کارون از تخصیص اعتبار

معاون حفاظت و بهره‌برداری منابع آب سازمان آب و برق خوزستان از محروم ماند رودخانه کارون از تخصیص اعتبار برای لایروبی خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز اهواز، مصطفی شبه، معاون حفاظت و بهره‌برداری منابع آب سازمان آب و برق خوزستان گفت: ردیف اعتباری لایروبی رودخانه کارون حذف نشده است اما در این زمینه تخصیصی نیز داده نشده است و شاهد آن هستیم که تخصیصی نیز برای اعتبار مورد نیاز برای لایروبی رودخانه کارون انجام نمی‌گیرد تا بتوان در رودخانه کارون اقدامات لازم را انجام داد.

وی با اشاره به استفاده از اعتبارات استانی برای برخی طرح های رودخانه کارون افزود: برخی از طرح‌هایی که در کارون انجام می‌شود با استفاده از اعتبارات داخلی استان است. اجرای این طرح به منابع استان و تخصیص‌هایی که در این زمینه انجام می‌گیرد، وابسته است.

شبه بیان داشت: در طول 3 و 4 سال گذشته تا کنون اعتباری برای لایروبی رودخانه کارون تخصیص داده نشده است.

معاون حفاظت و بهره‌برداری منابع آب سازمان آب و برق خوزستان در پایان گفت: محض این‌که منابع لازم تخصیص داده شود ما می‌توانیم نسبت به اجرای پروژه‌ها در این رودخانه اقدام کنیم چرا که پروژه‌هایی با اولویت‌بندی برای اجرا در رودخانه کارون وجود دارد که مطالعات آن‌ها نیز انجام شده است .

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.