فرماندار اسبق کازرون برای بازگرداندن آرامش و دلجویی از خانواده درگذشتگان با حضور در این شهرستان با همکاری مردم آرامش را به این شهر برگرداند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس اعلام کرد: در پی ناآرامی‌های اخیر، سرهنگ پاسدار حمیدرضا گرامی که در سال‌های گذشته به عنوان فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان کازرون فعالیت و خدمت کرده است در این شهرستان به درخواست اسماعیل تبادار استاندار فارس و با توصیه سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مامور پیگیری، حل مناقشه و برای بازگرداندن آرامش به این شهرستان سفر کرد.

سرهنگ پاسدار حمیدرضا گرامی فرماندار اسبق کازرون جلسه ای با حضور مسئولان، اقشار مختلف مردم و معتمدان برگزار کرد و با تدبیر انتقال و سپردن امنیت شهر به مردم و همکاری آن ها با نهادهای امنیتی و انتطامی کمک کرد تا آرامش به این شهر بازگردد. 

در این جلسه که در فرمانداری برگزار شد و فرماندار، امام جمعه، شورای شهر و نمایندگان مردم حضور داشتند به نقش و جایگاه کازرون در استان و شهرستان اشاره کرد و گفت: مردم و مسئولان باید با مشارکت همدیگر امنیت را به شهر برگردانند و به دشمنان اجازه سوءاستفاده ندهند.

وی با بیان اینکه مردم باید خویشتنداری کنند تا آرامش به شهرستان برگردد، اضافه کرد: ادامه چنین حرکتی به نفع استان و کشور نخواهد بود و چنین اقداماتی به نظام و دستاورد‌های شهدا لطمه می‌زند.

همچنین سرهنگ گرامی همراه با مسئولان شهرستان در منزل خانواده‌های درگذشتگان درگیری‌های اخیر شهرستان حضور یافته و از آن‌ها دلجویی کرد.

انتهای پیام/ن

حضور فرماندار اسبق کازرون در این شهرستان و دلجویی از خانواده های درگذشتگان حادثه اخیر

برچسب ها: حوادث ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار