مدیر حج و زیارت فارس خبر داد؛

کاهش هزینه سفر‌های عتبات در استان فارس/ اعزام کاروان‌های حج تمتع از نیمه مردادماه آغاز می‌شود

هزینه سفر‌های عتبات در استان فارس ۴۰۰ هزار تومان ارزان‌تر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا زینلی مدیر حج و زیارت استان فارس از کاهش هزینه سفر‌های عتبات خبر داد و گفت: نخستین اعزام این دوره از ۱۲ خرداد آغاز می‌شود و تا ۱۵ مردادماه ادامه دارد و سفر‌ها به صورت هوایی و زمینی انجام می‌شود.

وی افزود: در دوره جدید هزینه سفر به عتبات ۴۰۰ هزار تومان کاهش یافته و متقاضیان می‌توانند از فردا دوشنبه ۳۰ اردیبهشت برای ثبت‌نام به دفاتر خدمات زیارتی مراجعه کنند.

زینلی درباره حج تمتع هم ادامه داد: امسال ۳ هزار و ۶۳۰ نفر از استان فارس در قالب ۲۶ کاروان به حج تمتع اعزام می‌شوند که کاروان‌های امسال استان فارس مدینه بعد هستند.

زینلی با بیان اینکه اعزام به حج تمتع از نیمه مردادماه آغاز می‌شود و تا ۲۲ مرداد ادامه دارد، افزود: اعزام کاروان‌های استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد از طریق شرکت ایران ایر و فرودگاه شهید دستغیب شیراز انجام می‌شود.

مدیر حج و زیارت استان فارس با بیان اینکه مدت سفر حجاج ۲۹ روز تا ۳۴ روز است، تصریح کرد: اطلاعات دقیق پرواز از طریق مدیران کاروان‌ها اعلام می‌شود و حجاج تا ۱۰ روز از تاریخی که اعلام شده فرصت دارند که قسط دوم خود را پرداخت کنند.
انتهای پیام/ر

کاهش هزینه سفر‌های عتبات در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار