عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

از شورای پنجم انتظار تخریب نداشته باشید

میرلوحی با تاکید بر اینکه از این به بعد نباید مجوز ساخت ساختمان‌های نمای شیشه‌ای را داد، گفت: ما نمی‌توانیم در مورد ساختمان‌هایی که با نمای شیشه‌ای ساخته شده کاری کنیم.

نمی‌توانیم نماهای شیشه‌ای را که ساخته شده تخریب کنیم/ از شورای پنجم انتظار تخریب نداشته باشیدسیدمحمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با تاکید بر اینکه شورای پنجم و شهرداری در اجرای طرح جامع و تفصیلی شهر تهران جدیت دارند گفت: همه جنبه‌هایی که از حیث کاربری، ایمنی و نمای ساختمان‌هاست دارای اهمیت است.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: در خصوص ساختمان‌های دارای نمای شیشه‌ای باید مقررات را اجرا کنیم و اگر چه نمی‌توانیم برج‌های منطقه 22 و خیابان بابا‌یی را به حالت سابق برگر‌دانیم، ولی چاره کار این است که از این به بعد اجازه ندهیم که بدون رعایت مقررات، ساختمان سازی انجام شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا پاساژ چار‌سو که بعد از تصویب این قانون با نمای شیشه‌ای ساخته شده باید تخریب شود یا خیر گفت: از ما و شورای پنجم نباید انتظار چنین اظهار نظری را داشته باشید، بلکه باید بحث کارشناسی شود و کمیسیون شهرسازی شورا در مورد آن بحث کند.

میرلوحی با تاکید بر اینکه ما خود را ملزم به اجرای طرح تفصیلی شهر تهران می دانیم، گفت: دیگر این اتفاقات رخ نمی‌‌دهد و اگر جایی اقدام جدیدی برای ایجاد  نمای شیشه ای وجود دارد، رسانه‌ها باید منعکس کنند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه نمی‌توان نمای شیشه‌ای  را تخریب کرد، گفت: می‌توان در مورد پرونده‌هایی که جواز صادر شده ولی ساخته  نشده، اقدام به جلوگیری از ساخت نمای شیشه‌ای کرد.

وی خاطر نشان کرد: ما نمی‌توانیم در مورد ساختمان‌های که نمای شیشه‌ای آن ساخته شده کاری کنیم؛ اما اگر یک زلزله 4 ریشتری بیاید خود تمام نمای شیشه‌ای را تخریب می‌کند!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.