مرکز آشتی روسیه در سوریه اعلام کرد:

پایان تروریست‌ها در حمص

مرکز آشتی روسیه در سوریه از خروج بیش از 35 هزار تروریست به همراه خانواده هایشان از منطقه کاهش تنش در شمال حمص سوریه خبر داد و بدین ترتیب پرونده تروریست ها در این استان بسته شد.

پایان تروریست‌ها در حمصبه گزارش حوزه  تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرکز آشتی روسیه در سوریه امروز یکشنبه 30 اردیبهشت از خروج 35 هزار و 270 تروریست به همراه خانواده هایشان از منطقه کاهش تنش در شمال حمص سوریه خبر داد و بدین ترتیب پرونده تروریست ها در این استان بسته شد.

سرلشکر یوری یوتوشینکو رئیس مرکز آشتی روسیه در سوریه افزود: افراد یادشده در مدت هفت تا 15 ماه می جاری (17 تا 25 اردیبهشت) از گذرگاه های نزدیک الرستن، القنطره و تلبیسه استان حمص خارج شده اند.

وی خاطرنشان کرد: مرکز آشتی روسیه فرآیند خروج تروریست ها از منطقه را کامل خواهد کرد و آنان به استان ادلب واقع در شمال سوریه منتقل می شوند.

وی گفت: بازگشت آوارگان به خانه و کاشانه شان ادامه دارد و تاکنون 221 آواره به خانه هایشان در استان حمص بازگشته اند و 103 آواره نیز در 24 ساعت گذشته به غوطه شرقی بازگشتند.

گفتنی است بالگردهای ارتش سوریه بر فراز روستاها و شهرهای استان درعا در جنوب سوریه اطلاعیه هایی پخش کردند و در آنها از عناصر تروریست خواسته شده تا اسلحه را بر زمین بگذارند و به فرآیند آشتی ملی ملحق شوند.

ارتش سوریه تصمیم گرفته تا در آینده قبل از هرگونه اقدام نظامی علیه مناطق تحت نفوذ تروریست ها با ریختن اطلاعیه هایی توسط هواپیما و بالگرد آنها را به تسلیم و یا خروج از مناطق متصرفه وادار کند و درغیر این صورت ارتش با انجام عملیات نظامی با توسل به زور منطقه را از وجود آنان پاک خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
انشالله نابودی اسرائیل وجنایتکار
آخرین اخبار