عضو کمیسیون شورا در مجلس گفت: با تائید کمیسیون شورا، دو نماینده به تعداد نمایندگان آذربایجان‌شرقی در مجلس اضافه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ بیگی عضو کمیسیون شورا در مجلس گفت: طبق تائید کمیسیون شورا، دو نماینده به تعداد نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی اضافه می‌شود.

وی افزود: قرار بر این است تا یک نماینده به حوزه مراغه و عجب‌شیر اضافه شده و حوزه آذرشهر و اسکو نیز نماینده مستقل خواهند داشت همچنین هریس نیز به تبریر ملحق می‌شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با وجود، اما و اگر‌های مطرح شده و جوسازی‌های زیاد کمیسیون شورا، اضافه شدن نماینده به تعداد نمایندگان آذربایجان‌شرقی را تصویب کرده و به صحن علنی مجلس فرستاد.

وی ادامه داد: یکی از جوسازی‌ها از طرف آقای بی‌مقدار بود که مدعی نارضایتی مردم و امنیتی شدن موضوع را داشت که با بررسی مجدد کمیسیون شورا، ادعای او رد و طرح تصویب شد.

عضو کمیسیون شورا در مجلس خاطرنشان کرد: با تصویب افزایش تعداد نمایندگان، دو نماینده به کرسی نمایندگان استان در مجلس افزوده می‌شود به طوریکه برای هریس امکان توسعه فراهم می‌آید و همچنین با توجه به وسعت مراغه و عجب‌شیر یک نماینده کافی نبود و با افزایش نماینده امکان رسیدگی و توسعه نیز افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: با توجه به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در مورد انتخابات مجلس شورای اسلامی، نباید در هیچ مرز و جغرافیایی از ایران کسی احساس کند که نماینده نداشته و یا دسترسی به نماینده ندارند بلکه باید از هر جغرافیایی نماینده قانون‌گذار نیز وجود داشته باشد.

بیگی متذکر شد: با تصویب افزایش نماینده از دوره بعد، تعداد نمایندگان آذربایجان‌شرقی به ۲۱ نفر خواهد رسید. 

 

انتهای پیام/ش

تعداد نمایندگان آذربایجان‌شرقی به ۲۱ نفر خواهد رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.