رفتارهای عجیب کی‌روش در یک روز کذایی!+عکس

رفتارهای عجیب کارلوس کی‌روش در بازی دوستانه ایران مقابل ازبکستان نشان داد هیچ‌چیز سرجای خودش نیست.

رفتارهای عجیب کی‌روش در یک روز کذایی!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهمترین تصویر منتشرشده از حواشی بازی دوستانه تیم‌ملی ایران مقابل ازبکستان مربوط به دقایقی بعد از مسابقه است که با دستور کادر فنی تعدادی از بازیکنان برای تمرین‌کردن دوباره به زمین فراخوانده شدند.

جایی که پیرمرد عصبانی و ناراحت پرتغالی زانوی غم بغل گرفته و کنجی خلوت را برای خود انتخاب کرد و برای دقایقی طولانی به تابلوهای تبلیغاتی کنار زمین تکیه داد و نشست!

او با چهره‌ای غمگین و درهم شاید به مشکلاتی فکر می‌کرد که هیچ‌کسی توجهی برای حل‌کردن آن در این مدت نداشت و البته کار سختی که تیمش در روزها و هفته‌های آینده پیش‌رو دارد! آنهایی که روز شنبه کی‌روش را در آزادی مشاهده کردند، همه روی یک مسأله اتفاق نظر دارند! این‌که او بشدت خشمگین بود و هر لحظه این امکان وجود داشت که طغیانی بزرگ به راه بیندازد!


بیشتر بخوانید:  فهرست کی روش صدای بلژیکی ها را هم درآورد


اجرا نشدن خواسته‌های فنی
کی‌روش مدت‌هاست عصبانی است. با آغاز اردوهای جدید تیم‌ملی برای آماده‌سازی جام جهانی،‌ با وجود این‌که مرد پرتغالی ماه‌ها پیش تاکید کرده بود تمام بازیکنان خود را برای برگزاری تمرینات بهتر لازم دارد، اما به خواسته‌اش نرسید و تمرینات با چهار بازیکن شروع شد! به همین ترتیب او بارها و بارها نسبت به بی‌توجهی به برنامه‌های تیم‌ملی انتقاد کرد. درواقع تمرینات با بدترین شرایط ممکن آغاز شد و همین مسأله به تیم‌ملی ضربه زد.

رفتارهای عجیب کی‌روش در یک روز کذایی!


جنجال تمدید قرارداد
داستان تمدید قرارداد به پرونده‌ای تبدیل شده که هیچ‌کسی نمی‌داند درنهایت تکلیف کادر فنی تیم‌ملی بعد از جام‌جهانی چه خواهد شد. با پایان کار تیم‌ملی در روسیه،‌ قرارداد کی‌روش با فدراسیون فوتبال بالاخره به اتمام خواهد رسید. از آن‌جایی که جام ملت‌های آسیا چند ماه بعد و در دی‌ماه ‌سال‌جاری در امارات برگزار می‌شود، خیلی‌ها این امیدواری را دارند که تیم کی‌روش بتواند بالاخره به طلسم ٤٠ ساله پایان بدهد و قهرمان آسیا شود. فدراسیونی‌ها هم البته چنین امیدی دارند و به همین ترتیب به این مربی پیشنهاد دادند که قرارداد خود را تا پایان جام ملت‌های آسیا تمدید کند. کی‌روش اما تمایلی به عقد قرارداد کوتاه‌مدت ندارد و می‌‌خواهد قراردادی بلندمدت با فدراسیون امضا کند که طرفین در این رابطه به جمع‌بندی نرسیده‌اند!

رفتارهای عجیب کی‌روش در کنار زمین!

تیم‌ملی در شرایطی روز شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم جوان و تغییر کرده ازبکستان رفت که حریف تیم خوبی بود و شاگردان کی‌روش را برای دقایق زیادی اذیت کرد. همین مسأله البته باعث ناراحتی مرد پرتغالی شد.

او فهمید که تیم او با وجود این‌که با ترکیب اصلی به میدان نرفت، هنوز ضعف‌های زیادی دارد و اجرا نشدن خواسته‌ها و برنامه‌هایش علت این موضوع بوده است. کی‌روش ناراحت است که تیم‌ملی ایران چرا از جایی ضربه می‌خورد که مدت‌هاست درباره آن به اهالی فوتبال هشدار داده است. همین عصبانیت باعث شد او با اوج عصبانیت در کنار زمین باشد و بارها به داور برای این بازی که اصلا مهم نبود، اعتراض کرد! کی‌روش حتی ساعت مچی معروف خود با پرچم ایران را به دست نبسته بود. او حتی برخلاف سایر عوامل تیم‌ملی به جای آدیداس از گرمکن نایک استفاده کرد! همه این اتفاقات نشان داد که هیچ‌چیز انگار سر جای خودش نیست.
کی‌روش مراسم خداحافظی را خراب کرد
قرار بود تیم‌ملی بعد از این مسابقه دوستانه با هواداران خداحافظی کند. اما با وجود رایگان‌بودن بازی با استقبال هواداران مواجه نشد و تنها ٢٠‌هزار نفر برای بدرقه به آزادی آمدند! اتفاقی که کی‌روش و بازیکنان تیم‌ملی را دلسرد کرد! شاید آنها انتظار داشتند با حضور پرشور مردم به وجد بیایند! ‌اما این اتفاق رخ نداد. جالب این‌جاست که از دقایق ٧٠ به بعد بلندگوی ورزشگاه از هواداران خواست که تا پایان مسابقه در استادیوم بمانند تا مراسم خداحافظی با بازیکنان تیم‌ملی برگزار شود. بلافاصله بعد از این‌که سوت پایان بازی به صدا درآمد، مراسم آتش‌بازی در آزادی به راه انداخته شد که کی‌روش و بازیکنان هیچ توجهی به آن نداشتند. مرد پرتغالی با عصبانیت مطلق در زمین قدم می‌‌زد و منتظر پایان این مراسم بود که علاقه‌ای به آن نداشت. بعد از پایان آتش‌بازی هم کی‌روش و بازیکنان سریع به رختکن رفتند و هیچ خداحافظی انجام نشد!

مصاحبه بی‌مصاحبه
وقتی کنفرانس خبری سرمربی ازبکستان تمام شد‌، مدیر رسانه‌ای تیم‌ملی به سمت مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال آمد و از او پرسید که سرمربی حریف درباره بازی و تیم‌ملی ایران چه گفته است. او سپس در شرایطی که خبرنگاران منتظر آغاز کنفرانس خبری کی‌روش بودند، به نزد این مربی رفت تا او را به سالن برگزاری نشست خبری بعد از بازی بیاورد. کی‌روش عصبانی که خیلی زود از رختکن خارج شده بود با حالتی ناامیدانه و خسته در کنار زمین نشسته بود و اعلام کرد در نشست خبری شرکت نمی‌کند و حرف‌هایش را روز قبل زده است! حالا مدیران فدراسیون به سمت خبرنگاران آمدند و از آنها به‌خاطر بی‌برنامگی صورت‌گرفته عذرخواهی کردند. در آن طرف ورزشگاه هیچ‌کسی جرأت نزدیک شدن و حرف‌زدن با کی‌روش را نداشت، حتی بعد از تمرین و در مقابل در رختکن برخلاف همیشه دست‌هایش را در پشت خود قلاب کرده و منتظر خروج بازیکنان بود. هیچ‌کسی آقای سرمربی را در سال‌های اخیر تا این حد عصبانی ندیده بود!

اقدام عجیب برای تعیین لیست!
آخرین اقدام عجیب کارلوس کی‌روش مربوط به زمانی است که کاروان تیم‌ملی به هتل بازگشت!‌ او تمام شاگردان خود را به استراحت فرستاد و به آنها اعلام کرد با هر کدام‌شان که تماس گرفته شد، بدانند در فهرست نهایی برای حضور در جام‌جهانی هستند. اتفاقی که دلهره و اضطراب را در اردوی تیم‌ملی به اوج خود رساند. با وجود تمام این اتفاقاتی که رخ داد، هنوز هیچ‌کسی به‌صورت رسمی درباره علت این عصبانیت و رفتارهای کی‌روش توضیحی ارایه نداده است. فقط همه می‌دانند که حال تیم‌ملی در فاصله کمتر از یک‌ماه تا شروع جام‌جهانی و برگزاری نخستین بازی خوب نیست.

منبع: روزنامه شهروند

انتهای پیام/

همه رفتارهای یک مرد عصبانی در یک روز کذایی!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داریا
۱۹:۵۶ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
خول شده شاید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
کی روش هنوز جیباش پر نشده که بره
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۵۶ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
یه کینه‌ای تمام عیار و عشق لژیونر!
ایشون باعث شدن بازیکنان ایرانی با هر خفت و خواری خودشون رو در تیمهای خارجی جا کنن که به تیم ملی برسن!!!!!!!!!!
Germany
ناشناس
۱۲:۴۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
بنده خدا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
کی روش چرا رفتارش این جوری شد یه دفعه
France
ناشناس
۱۱:۳۶ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
کی روش باید با یک قرارداد بلند مدت بماند پایه های فوتبال ایران را قوی کند.