رئیس سازمان نظام مهندسی کشور مطرح کرد؛

دولت سیاست جدیدی برای بازار مسکن ندارد/برگزاری نخستین جلسه مذاکره نظام مهندسی با وزارت راه‌وشهرسازی

رئیس سازمان نظام مهندسی کشور گفت: متأسفانه دولت تنها به پرداخت تسهیلات مسکن تکیه کرده و همین موضوع زمینه‌ساز افزایش قیمت مسکن شده است.

دولت سیاست جدیدی برای بازار مسکن ندارد/برگزاری اولین جلسه مذاکره نظام مهندسی با وزارت راه وشهرسازیفرج‌الله رجبی رئیس سازمان نظام مهندسی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین دلایل افزایش قیمت مسکن در بازار، فقدان سیاست دقیق مسکنی از سوی دولت است، گفت: متأسفانه دولت تا به امروز هیچ سیاستی درباره بازار مسکن و اینکه چه تعداد واحد مسکونی نیاز است را ارائه نکرده است.

وی افزود: کمیسیون‌ عمران به زودی موضوع بازار مسکن و بررسی افزایش قیمت آن را با مسئولان وزارت راه وشهرسازی بررسی می‌کند.

رجبی با بیان اینکه متأسفانه دولت تنها به پرداخت تسهیلات مسکن در سال‌های اخیر فکر کرده است، گفت: سیاست‌گذاری پرداخت تسهیلات بدون ساخت و ساز، زمینه‌ساز افزایش قیمت مسکن خواهد شد.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشور گفت: هم اکنون بازار مسکن با افزایش تقاضا مواجه شده و این در حالی است که هیچ سیاست کنترل شده‌ای در این بازار از سوی دولت دیده نمی‌شود.


نخستین جلسه مذاکره نظام مهندسی با وزارت راه و شهرسازی برگزار می‌شود


رجبی با بیان اینکه دور جدید مذاکرات پیرامون بخشنامه‌های نظام مهندسی فردا بعد از ظهر برگزار می‌شود، گفت: فردا نخستین جلسه مذاکره با وزارت راه و شهرسازی درباره بهبود خدمات مهندسی، تعیین تکلیف قانونی برنامه‌های نظام مهندسی و پرداخت نرخ خدمات توسط مالک بررسی می‌شود.

وی تأکید کرد: با توجه به کاهش ساخت و ساز متأسفانه ورود دلالان به بازار نظام مهندسی افزایش یافته و همین موضوع موجب ایجاد مشکلاتی برای مهندسان شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: بازار مسکن ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۱:۵۲ ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
وقتی من با وام مسکن بعد یکسال هنوز نتوانسته ام یک خانه در تهران بخرم! در دل زندگی مردم نیستید وگرنه زودتر به فکر حل این معضل می افتادید!
Netherlands
ناشناس
۱۶:۳۶ ۰۳ خرداد ۱۳۹۷
آخه با افزایش تسهیلات بدون در نظر گرفتن سقف قیمت مسکن در هر منطقه و اعمال نکردن مالیات به گرانفروشها، جز اینکه قیمتها از اینی که افزایش پیدا کرده بیشتر نشه عایدی دیگری دارد؟!
Netherlands
ناشناس
۱۶:۳۱ ۰۳ خرداد ۱۳۹۷
این مسئولین محترم آیا یکبار هم شده بجای جوانهای وام اولی به عنوان "خریدار ناشناس" در هر منطقه ای از تهران حضور پیدا کنند ببینند درد مردم چیست؟ معنی حباب را نفهمیده اند! حباب یعنی دل مردم که داره میترکه!
Netherlands
ناشناس
۱۶:۱۵ ۰۳ خرداد ۱۳۹۷
چرا "حقوق" ما در دور دوم انتخاب رئیس جمهورهایمان، "جهش" پیدا نمیکند؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
یعنی همینجور گرون میمونن
آخرین اخبار