سردار کارگر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

هم‌مرزی با اسرائیل نشان از آمادگی جبهه مقاومت دارد

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: دشمنان به دنبال این موضوع بودند که از طریق گروه‌های تروریستی با ایران هم مرز شوند اما امروز این نیروهای مقاومت در مرزهای اسرائیل‌ حضور دارند.

هم‌مرزی با اسرائیل نشان از آمادگی جبهه مقاومت داردسردار بهمن کارگر‌ رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به نزدیکی‌ سالروز حادثه‌ تروریستی‌ تهران‌ درباره این حادثه اظهار کرد: این حادثه‌ اصلاً مهم نبود و فقط ترقه‌ بازی‌ بود که توسط چند تن از اعضای گروه تروریستی‌ داعش انجام شد که نمونه آن در سایر نقاط دنیا هم وجود دارد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه ما کشوری بودیم که با وجود حضور طولانی‌ مدت گروه‌های تروریستی‌ در عراق و سوریه‌ هیچ اتفاق خاصی در کشورمان‌ رخ نداد ،ادامه داد: حادثه تهران فقط نشان دهنده آمادگی نیروهای مسلح‌ و از خودگذشتگی‌ پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی بود که نگذاشتند‌ اعضای آن گروه تروریستی‌ حادثه‌ای بزرگ را بیافرینند.

وی تصریح کرد: همه ما باید به یاد داشته‌ باشیم که اگر جوانان ما به سوریه و عراق نمی‌رفتند معلوم نبود امروز چه اتفاقی در ایران رخ می‌داد؛ استکبار جهانی دا‌عش را برای ایران درست کرد و به این موضوع اذعان هم کرده‌اند اما به لطف خدا و پیش‌دستی جوانان کشورمان دشمن خفه شد.

کارگر افزود: دشمنان به دنبال این موضوع بودند که با ایران هم مرز شوند اما به لطف خدا موضوع به گونه‌ای دیگر رقم خورد و امروز این نیروهای مقاومت هستند که در مرزهای اسرائیل‌ حضور دارند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پایان خاطرنشان کرد: این حضور و هم مرزی نشان از آمادگی کشورهای عضو مقاومت به خصوص ایران دارد و خوشبختانه با یاری خداوند و همت جوانان امروز جمهوری اسلامی ایران یکی از امن‌ترین کشورهای جهان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار