یوسفی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

نرخ هر کیلو مرغ 600 تومان ارزان شد/ قیمت هر کیلو مرغ 7200 تومان

رئیس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی، افزایش تولید و ازدیاد عرضه در برابر کاهش تقاضا را دلیل اصلی روند نزولی قیمت در بازار اعلام کرد.

نرخ هر کیلو مرغ 600 تومان ارزان شد/ قیمت هر کیلو مرغ 7200 تومانمحمد یوسفی رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی در گفت‌وگو با خبرنگار  صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از کاهش 600 تومانی نرخ مرغ نسبت به یک هفته اخیر در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 4 هزار و 600،مرغ آماده به طبخ میدان بهمن 6 هزار،غرفه های میادین میوه و تره بار سطح شهر 6 هزار و 700 و خرده فروشی های سطح شهر 7 هزار و 200 تومان است.

وی افزایش تولید و ازدیاد عرضه در برابرتقاضا را دلیل اصلی روند نزولی قیمت مرغ در بازار اعلام کرد.

یوسفی با اشاره به اینکه بازار کنونی مرغ تعریفی ندارد، بیان کرد: با توجه به افزایش شدید نرخ نهاده‌های دامی و کاهش شدید نرخ مرغ در این ایام، بسیاری از مرغداران ورشکست شدند و قادر به جوجه ریزی مجدد نیستند.

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی نرخ واقعی هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 6 هزار و 500 و مرغ آماده به طبخ 9 هزار و 500 تومان اعلام کرد.

وی قیمت مرغ در بازار را پیش بینی کرد و گفت: با توجه به زیان و ورشکستگی مرغداران و کاهش عرضه مرغ از نیمه ماه رمضان با افزایش قیمت در بازار روبه‌رو خواهیم شد.

انتهای پیام/

مرغداران ورشکست شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۹ ۰۱ خرداد ۱۳۹۷
مرغ هم گرون شده ؟!
آخرین اخبار