فرمانده سپاه ناحیه (عج) بقیه الله شیراز گفت: مدارس کارآفرینی در مساجد شیراز راه اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  سرهنگ محمد جعفر دوستدار فرمانده سپاه ناحیه (عج) بقیه‌الله شیراز با اشاره به راه اندازی مدارس کار آفرینی در مساجد شیراز برای ارایه آموزش‌های لازم به دانش آموزان بیان کرد: از جمله برنامه‌های سپاه ناحیه بقیه الله توجه و رسیدگی به محلات محرم و کمتر برخورداربوده، که ارائه خدمات پزشکی در اولویت قرار دارد.

وی تصریح کرد:گروه‌های پزشکی ۷ تا ۹ نفربه محلات تحت پوشش سپاه بقیه الله (عج) اعزام و خدمات پزشکی و درمانی را ارائه می‌دهند.
دوستدار افزود: فعالیت‌های آموزشی این مجموعه نیز به طرح شهید بهنام محمدی در حوزه دانش‌آموزی و موضوع جذب دانش آموزان به مساجد در این طرح مد نظر بوده، که در قالب حلقه‌های صالحین اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه (عج) بقیه‌الله شیراز با بیان اینکه در پایان سال تحصیلی آینده، خرداد ماه ۹۸، کار‌ها تخصصی‌تر شده و افراد دارای توانایی و علاقه‌مند به شناسایی می‌شوند، ادامه داد: برای اجرای این طرح، مساجد به عنوان محل آموزش پیش‌بینی شده و زمینه برای جذب ۶۰ تا ۱۰۰ دانش‌آموز فراهم شده است.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله شیراز اضافه کرد: این دانش‌آموزان یک ترم سه ماهه را آموزش می‌بینند و کار از ارائه تئوری‌های خلاقانه بوسیله دانش‌آموزان شروع و با عرضه محصول تولیدی برای فروش، به پایان می‌رسد.
انتهای پیام/ت

افتتاح مدارس کارآفرینی در مساجد شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.