مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی خبر داد؛

پروانه بهره‎ برداری دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری صادر شد

مدیر روابط عمومی اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از صدور مجوز فعالیت 4 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان خبر داد.

بینه سادات صدر، مدیر روابط عمومی اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به صدور مجوز فعالیت 4 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان از سوی اداره‎ کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان بیان داشت: دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری "بام ‎آسمان آرام"، "میثاق سفر" و "فر ایرانیان خوزستان" با دریافت مجوز بند "ب" از سوی این اداره‎ کل به صورت رسمی فعالیت خود را در شهرستان اهواز آغاز کردند.

وی اظهار کرد: همچنین دفتر "سعید گشت آسمان پارسوماش" در مسجدسلیمان نیز با دریافت همین مجوز، به عنوان نخستین دفتر خدمات مسافرتی فعالیت خود را در این شهرستان آغاز نمود.

صدر با بیان اینکه مجوز فعالیت این 4 دفتر در بازه زمانی 2 ماهه نخست سال 1397 صادر شده است اذعان داشت: با صدور این 4 مجوز تعداد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری دارای مجوز استان به 126 عدد افزایش یافت.

مدیر روابط عمومی اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان تصریح کرد: این دفاتر با دریافت مجوز بند "ب" می‎توانند به ارائه خدمات در حوزه‎های تنظیم و انجام مسافرت‎های گروهی داخلی و خارجی، ذخیره مکان و هرگونه خدمات ایرانگردی و جهانگردی با رعایت قوانین سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و نیز مشاوره به گردشگران فعالیت کنند.

انتهای پیام/گ

صدور مجوز دفتر خدماتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.