توقف انتقال اداره کل راه و ترابری استان سمنان از شاهرود به مرکز استان

موضوع انتقال اداره کل راه و ترابری استان سمنان از شهرستان شاهرود به مرکز استان با دستور رئیس جمهور متوقف شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، با وجود گذشت بیش از 6 سال از ادغام وزارتخانه‌های راه و ترابری و مسکن و شهرسازی و تغییر ساختار ادارات کل استان‌های آن بر اساس ساختار جدید، "سمنان تنها استان در کشور است که همچنان 2 اداره کل مستقل راه و ترابری و مسکن و شهرسازی دارد که یکی از آنها (راه و ترابری) در شاهرود و دیگری (مسکن و شهرسازی) در مرکز این استان مستقر است.

چندی پیش با دستور وزیر راه و شهرسازی مقرر شد اداره کل راه و ترابری و مسکن و شهرسازی استان سمنان ، ادغام و فعالیت خود را در سمنان آغاز کند .

پس از آن مردم سمنان با تشکیل کمپین‌های مجازی خواهان اجرای قانون از سوی دولت شدند و مردم شهرستان شاهرود نیز با تجمعات خیابانی و ایجاد کمپین‌های مجازی توقف این اقدام را خواستار شدند.

پس از دستور وزیر راه و شهرسازی مبنی بر ادغام این دو اداره کل و انتقال آن به سمنان ، کاظم جلالی نماینده فعلی مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی و رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رئیس جمهور توقف این اقدام را خواستار شد که آقای روحانی هم با آن موافقت کرد .

توقف انتقال اداره کل راه و ترابری استان سمنان از شاهرود به مرکز استان


انتهای پیام / گ

مخالفت رئیس جمهور با انتقال اداره کل راه و ترابری استان سمنان از شاهرود به مرکز استان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.