قادری فر مطرح کرد؛

فعالیت ۳۵ درصد از شرکت‌های دانش بنیان در حوزه سلامت

رئیس مرکز توسعه و فناوری‌های راهبردی معاونت علمی از فعالیت ۳۵ درصد شرکت‌های دانش بنیان در حوزه سلامت خبر داد.

فعالیت 35 درصد از شرکت های دانش بنیان در حوزه سلامتبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قادری فر رئیس مرکز توسعه و فناوری‌های راهبردی معاونت علمی که در مراسم رونمایی از داروی ام. اس در دفتر مرکزی یک شرکت داروسازی برگزار شد اظهار کرد: خوشبختانه از میان ۳۲۰۰ شرکت دانش بنیان که صلاحیتشان به وسیله معاونت علمی و فناوری احراز شده است ۳۵ درصد از آنها  در حوزه سلامت و تولید دارو مشغول به فعالیت هستند.
 
وی ادامه داد: تحقیقات علمی در زمینه تولید دارو در سطح خوبی قرار دارد به طوری که امروزه شرکت های دانش بنیان برجسته‌ای در زمینه تولید دارو فعالیت می‌کنند؛ شرکت های تولید کننده دارو بازارهای دنیا از جمله اروپا را فتح کرده‌اند.

رئیس مرکز توسعه و فناوری‌های راهبردی معاونت علمی بیان کرد: باید علاوه بر بازار داخلی بازارهای هدف دنیا را مدنظر خود قرار دهیم و  خوشبختانه شرکت های دارویی در بازارهای جهانی حرفی برای گفتن دارند.

بازار ۶۰۰ میلیونی  کسب و کارهای فناورانه

قادری فر اظهار کرد: امروزه  بازار ۶۰۰ میلیونی در  ایران وجود دارد که برای توسعه کسب و کار‌های فناورانه مفید است؛ هدف ما توسعه خدمت رسانی در حوزه درمان به مردم بوده و قرار است  مرکز نوآوری و شتاب دهنده در کنار این شرکت داروسازی راه اندازی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار