مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان:

تلفات انرژی برق شهرستان اصفهان حدود 5 درصد کمتر از میانگین کشوری

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: تلفات انرژی برق شهرستان با حدود 5 درصد کمتر از میانگین کشوری ،به ۶.۷ درصد رسید.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا پیرپیران امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به رخدادهای در بخش زیرساخت‌های استان اصفهان اظهار داشت: آن‌چه که از بخش توزیع انتظار می‌رود ارائه برق با کیفیت و ارائه ساده‌ترین روش خدمات به مردم است.

وی با اشاره به اجرای زیر‌ساخت‌ها در شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان تصریح کرد: زیرساخت سخت افزاری، نرم‌افزاری، زیرساخت روش‌های کاری و سمن‌ها و شبکه‌های توزیع که قرار است برق با کیفیت را با کمترین خاموشی ممکن که در چشم‌انداز بخش توزیع به آن اشاره شده به مردم ارائه کنیم همچنین باید زیرساخت شبکه مورد بازنگری قرار می‌گرفت که این اقدام هم انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با بیان اینکه فرآیندهای نوین در شبکه‌های توزیع اصفهان پیاده سازی شده است، گفت: زیرساخت روش‌های کاری و سمن‌ها جدی‌ترین و اصلی‌ترین زیرساخت نیروی انسانی بود که خوشبختانه متناسب با نیاز نیروی انسانی آموزش‌های لازم را دیده و تجارب مورد نیاز را کسب کردند که این 5 زیرساخت منتج به چشم انداز بخش توزیع با 7 محور می‌شود.

پیرپیران با بیان اینکه اولین محور در چشم‌انداز بحث خدمات غیر‌حضوری و نیز کاهش خاموشی‌های خواسته و ناخواسته برای مصرف کنندگان است، بیان کرد: از این رو تلاش ما بر این بود که کمترین خاموشی ممکن رابرای مصرف کننده داشته باشیم.

وی ادامه داد: استفاده از فناوری‌های نوین، استفاده از خطوط گرم برای تعمیرات شبکه، برنامه‌های تنظیم شده برای اصلاح و بهینه سازی شبکه کمک کرد تا خوشبختانه طی سال‌های اخیر روند خاموشی‌ها در 2 توزیع استان و شهرستان اصفهان کاهش بسیار چشمگیری داشته باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با اشاره به تلفات انرژی گفت: انرژی برق از نقطه تولید تا مصرف برای ما بسیار گران‌بها است همچنین حفظ منابع ملی یکی از رسالت‌ها و وظایف اصلی ما است از این رو تلاش کردیم تلفات شبکه توزیع را که به 2 بخش تلفات فنی و غیرفنی تقسیم می‌شود ،کاهش دهیم.

پیرپیران اضافه کرد: در حال حاضر تلفات انرژی کشور حدود 11 درصد است در حالی که تلفات انرژی شهرستان اصفهان به 6.7 درصد و تلفات توزیع استان 8 درصد است و نشان می‌دهد که حوزه کاهش تلفات هم قدم‌های خوبی در حوزه اصفهان برداشته شده است.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: وزارت نیرو ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.