رئیس اتاق بازرگانی سمنان:

سمنان آماده مشارکت با سرمایه‌گذاران خارجی است

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی سمنان گفت: استان سمنان ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای مشارکت و سرمایه‌گذاری دارد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی‌اصغر جمعه‌ای رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان در جریان مذاکرات سرمایه‌گذاری خارجی با شرکت هلدینگ چین  ظرفیت‌های معادن استان را غنی برشمرد و گفت : سرمایه‌گذاری در محصولات معدنی از قبیل گچ ، نمک ، زئولیت و پتاس در استان سمنان فراهم است .

وی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان را مهم برشمرد و گفت: استان سمنان ظرفیت‌های بسیار مناسبی  برای مشارکت  و سرمایه‌گذاری دارد و مناطق اقتصادی استان با زیرساخت‌های لازم  آمادگی  واگذاری را دارند .

امیر خلیلی خواه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان در این نشست  حضور سرمایه‌گذاران شرکتNFC چین  را مغتنم شمرد  و اظهار کرد: بیشتر تمایل استان سمنان سرمایه‌گذاری است و این آمادگی  وجود دارد که در استان سمنان  شهرک صنعتی  سرمایه‌گذاران خارجی  ایجاد شود.

وی  اضافه کرد : آمادگی کامل برای  سرمایه‌گذاری  خارجی معادن فلزی و غیرفلزی در استان سمنان مهیا است.

 مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان تصریح کرد :  زیرساخت‌های لازم برای تأمین منابع  به شکل یوزانس قابل‌ارائه است و این آمادگی وجود  دارد که بانک‌های  خصوصی  در تأمین منابع مشارکت لازم را داشته باشد  .

وی اضافه کرد:  پروژهای معدنی ، گردشگری ،  قابل‌ارائه به سرمایه‌گذاران خارجی است.

انتهای پیام / گ

آمادگی کامل برای  سرمایه‌گذاری  خارجی معادن فلزی و غیرفلزی در استان سمنان مهیا است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.