مراسم تجلیل از قهرمان و افتخارآفرین ورزش ایران برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها و باشگاه‌ها گفت: امشب با حضور رئیس جمهور از ۲ هزار و ۱۷۱ قهرمان و افتخارآفرین ورزش ایران تجلیل می‌شود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  سید محمد شروین اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها و باشگاه های وزارت ورزش و جوانان گفت: با عنایت رئیس جمهور و با پیگیری های دکتر سلطانی فر امشب از 2 هزار و 171 قهرمان و افتخارآفرین ورزش ایران که در سال های 95 و 96 در رویدادهای مختلف آسیایی و جهانی پرچم ایران را به اهتزاز درآوردند تجلیل و قدردانی می شود.

 اهمیت تجلیل از افتخارآفرینان ورزش ایران را برای وزارت ورزش و جوانان مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: با عنایت روحانی رئیس جمهور کشورمان از دو هزار و 171 قهرمان ایرانی در سالن اجلاس سران تقدیر و تجلیل به عمل می آید.

مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون ها و باشگاه ها رویکرد وزارت ورزش و جوانان را تجلیل بدون وقفه از قهرمانان و افتخارآفرینانی دانست که با عزت و سربلندی برای کشور نشاط و امید به ارمغان آورده اند و توضیح داد: ورزشکارانی که در مراسم امشب مورد تجلیل قرار می گیرند در طی سال های 95 و 96 موفق به کسب سکوهای افتخار آسیایی و جهانی شده اند بطوریکه قهرمانان آسیا و جهان در رشته های مختلف، افتخارآفرینان بازی های پارآسیایی جوانان، قهرمانان ناشنوا، نابینا، بیماران خاص همچنین مدال آوران بازی های همبستگی کشورهای اسلامی، بازی های داخل سالن آسیا و ساحلی آسیا ، قهرمانانی که به قلل مرتفع دنیا صعود کرده اند و همچنین شطرنج بازانی که موفق به عنوان استاد بزرگی و استاد بین المللی شده اند در این مراسم مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

سید محمد شروین اسبقیان با اشاره به قهرمانی مقتدرانه تیم ملی فوتسال بانوان که برای دومین سال پیاپی در جام ملت های آسیا رخ داد تصریح کرد: با توجه ویژه دکتر سلطانی فر و اهمیت افتخارآفرینی این شیردختران ایرانی که اخیرا به ارمغان آمد، این تیم هم در مراسم تجلیل حضور خواهند داشت تا با حضور رییس جمهور از آنها نیز تجلیل به عمل آید.

این مقام مسئول در وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: قهرمانان و افتخارآفرینان سال های 95 و 96 در این مراسم حضور خواهند داشت و به پاس افتخارآفرینی آنها و ایجاد انگیزه در آستانه رویداد مهم بازی های آسیایی 2018 جاکارتا مورد تکریم واقع می شوند که این مهم بیانگر توجه ویژه دولت و عنایت خاص رییس جمهور به ورزشکاران و قهرمانان است.

سید محمد شروین اسبقیان حمایت دولت از قهرمانان را در اقدامات حمایتی همچون استخدام قهرمانان ،ارائه تسهیلات دانشگاهی و پاداش های آنها مورد توجه قرار داد و ابراز امیدواری کرد که این مراسم موجبات ایجاد انگیزه بیشتر و بهتر را برای افتخارآفرینان ورزش ایران به وجود آورد.

وی تصریح کرد : در مراسم تجلیل از قهرمانان و افتخارآفرینان ورزش ایران در سال های 95 و 96 جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان سابق المپیک ،آسیا و جهان ،برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ،نمایندگان ورزشی دانشگاه ها ، نیروهای مسلح ،آموزش و پرورش و مهمانان ویژه ای هم از دولت حضور خواهند داشت.

اسبقیان همچنین تعامل وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک را بسیار خوب توصیف کرد و اظهار داشت: همکاری و روابط صمیمانه وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک یک شاخصه مهم برای توسعه و پیشرفت محسوب می شود و در شرایط فعلی هم افزایی و همکاری لازم به وجود آمده است که این تعامل به سود ورزش کشور است.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها و باشگاه ها در پایان بار دیگر از توجه دولت به قهرمانان و افتخارآفرینان ورزش ایران به نیکی یاد کرد و گفت: جوایز قهرمانان در مراسم تجلیل به فدراسیون ها ورزشی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

مراسم تجلیل از قهرمان و افتخارآفرین ورزش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار