فرمانده انتظامی استان خبرداد:

کشف ۲ تن و ۲۵۷ کیلوگرم موادمخدر درسیستان و بلوچستان /۳ قاچاقچی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از دستگیری ۳ قاچاقچی و کشف ۲ تن و ۲۵۷ کیلوگرم موادمخدر طی ۲ عملیات پلیسی خبر داد.

کشف ۲ تن و ۲۵۷ کیلوگرم موادمخدر درسیستان وبلوچستان /۳ قاچاقچی دستگیرشدند به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان گفت: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت فرد یا افرادی سودجو در زمینه حمل و نگهداری موادمخدر در یکی از روستا‌های شهرستان ایرانشهر، رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: تیم‌های تخصصی پلیس با اشراف اطلاعاتی، محل دپو موادمخدر را در خانه‌ای روستایی در حاشیه شهرستان ایرانشهر شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی ضربتی وارد محل دپوی مواد شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این منزل موفق به دستگیری ۳ قاچاقچی و کشف یک تن و ۱۰۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک، ۴ قبضه سلاح کلاش، ۱۶ تیغه خشاب و ۲ دستگاه خودرو تویوتا شدند.

سردار قنبری با اشاره به یک عملیات موفق پلیسی دیگر در شهرستان خاش، اظهار داشت: ماموران انتظامی این فرماندهی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و کنترل منطقه موفق شدند محل دپوی مقادیر قابل توجهی موادمخدر را در ارتفاعات شهرستان خاش شناسایی و با هماهنگی قضائی از محل مورد نظر یک تن و ۳۵ کیلوگرم تریاک، ۱۰۴ کیلو گرم هروئین و ۱۸ کیلو مرفین را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان با تاکید بر اینکه تلاش برای دستگیری قاچاقچیان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: امروز دیگر هیچ نقطه و مکانی برای سوداگران مرگ امن نبوده و پلیس با جدیت و برخورد قاطع به دنبال شناسایی و انهدام باند‌های قاچاق موادمخدر می‌باشد.

انتهای پیام/ع

کشف مواد مخدر درسیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار