رئیس شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران عنوان کرد؛

تصویب قیمت کرایه اتوبوس و مینی‌بوس/ تعیین نرخ تاکسی به کمیسیون برگردانده شد

محسن هاشمی از تصویب قیمت اتوبوس و مینی‌بوس طبق نظر فرمانداری تهران خبر داد.

تصویب نرخ کرایه اتوبوس و مینی‌بوس/ تعیین نرخ تاکسی به کمیسیون برگردانده شدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در پایان جلسه علنی امروز و با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جلسه امروز به آرامی برگزار شد، گفت: مصوبات امروز به خوبی انجام شد و بحث طرح مهمی به نام الزام شهرداری به ارائه شفاف معاملات در شهرداری به صورت الکترونیکی که مردم از تمام معاملات شهرداری مطلع شوند و اعضاء به صورت جدی در مورد این طرح بحث کردند و در نهایت طرح تصویب شد.

رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: بخش دیگر از مصوبات به نام‌گذاری معابر و اماکن مربوط بود، ولی بخاطر به پایان رسیدن وقت فقط توانستیم یکی از نام‌گذاری‌ها را به سرانجام برسانیم و آن هم تصویب شد.

هاشمی رفسنجانی در پاسخ به سوالی در خصوص تجمع طبلکاران شهرداری طی روزهای مختلف در مقابل ساختمان شورای شهر اظهار کرد: اگر چه آن‌ها جلوی شورای شهر هستند، اما چون شهردار هم در همان ساختمان است، اعتراضشان خطاب به شهردار است. آنها از شورا فقط حمایت می‌خواهند که ما به حمایت‌های خود از آنها ادامه می‌دهیم.

وی افزود: تمام تجمعاتی که مقابل شورا برگزار می‌شود به شهرداری مربوط است و به شورای شهر ارتباطی ندارد.

رئیس شورای شهر تهران در خصوص اعتراضات فرمانداری تهران به نرخ اتوبوس و مینی‌بوس، گفت: نظر فرمانداری تأیید شد و عمل شد، ولی موضوع بررسی نرخ تاکسی برای بررسی بیشتر به کمیسیون برگردانده شد.

هاشمی در پاسخ به سوالی در خصوص تبلیغات فروش کارت شناور طرح ترافیک گفت: در طرح جدید ترافیک چیزی به اسم کارت شناور وجود ندارد.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت برج جهان کودک که در حال ساخت نمای شیشه‌ای است، گفت: مصوبه ممنوعیت نمای شیشه‌ای یک مصوبه قدیمی است و همان موقع هم که مطرح شد، ایراداتی به آن وارد بود. من باید مجددا مصوبه را ببینم و اتفاقاتی که برای آن رخ داده را مدنظر قرار دهم تا بتوانم به این موضوع واکنش نشان دهم.

هاشمی در پاسخ به سوالی در خصوص نام‌گذاری یک ایستگاه مترو به نام «اتمسفر» گفت: در گذشته‌ای دور و قبل از مسئولیت من در مترو قراردادی بسته شده بود که بر اساس آن این ایستگاه باید به نام اتمسفر نام‌گذاری می‌شد و علت آن هم این بود که خط مترو از زمین‌های شرکت اتمسفر عبور می‌کرد؛ برای اینکه پولی به آن پرداخت نکنند نام ایستگاه را اتمسفر گذاشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار