از چهارمحال و بختیاری:

۴۳۶ نفر به حج تمتع اعزام می‌شوند

امسال ۴۳۶ نفر در قالب سه کاروان از استان چهارمحال و بختیاری برای انجام مناسک حج تمتع اعزام می‌شوند.

مدیر حج و زیارت چهارمحال و بختیاری در گفتگو با  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان در شهرکرد، از اعزام ۴۳۶ زائر در قالب سه کاروان برای انجام اعمال و مناسک حج تمتع امسال از این استان خبر داد.

یوسف آقابزرگی گفت: این تعداد شامل دو کاروان ۱۶۰ و ۱۶۱ نفره مدینه قبل و مدینه بعد از شهرکرد و یک کاروان ۱۱۵ نفره مدینه قبل از بروجن است.

وی ادامه داد: ۲۷۵ زائر از شهرکرد و بروجن با پرداخت هزینه ۱۴۷ میلیون و ۲۸۷ هزار ریال در مناسک حج مدینه قبل و مابقی با پرداخت هزینه ۱۴۵ میلیون و ۷۳۴ هزار ریال در حج مدینه بعد شرکت می‌کنند.

آقابزرگی اضافه کرد: زائران تا شنبه آینده ۵ خرداد ۹۷ فرصت دارند نسبت به پرداخت کامل مبالغ هزینه سفر اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه اعزام زائران حج تمتع در کشور، از اواخر تیرماه امسال آغاز می‌شود اضافه کرد: تا کنون ۶ جلسه آموزشی برای رائران برگزار شده است و تا قبل از اعزام، ۵ جلسه دیگر نیز برگزار می‌شود.

به گفته آقابزرگی؛ ثبت نام قطعی تشرف به حج ۹۷، برای دارندگان فیش‌های ودیعه گذاری حج تمتع تا پایان دی ماه ۱۳۸۵ در اسفندماه سال گذشته انجام شد.

سال قبل هم در مجموع ۳۹۰ زائر در قالب سه کاروان از چهارمحال و بختیاری، در مناسک حج تمتع شرکت کردند که ۱۴ نفر آنان عوامل اجرایی و روحانی کاروان بودند.

در حال حاضر چهارمحال و بختیاری دارای ۱۱ دفتر خدمات زیارتی شامل ۶ دفتر در شهرکرد، ۳ دفتر در بروجن و ۲ دفتر در بن و سامان ‌می‌باشد.

انتهای پیام/خ

اعزام سه کاروان حج تمتع از چهارمحال و بختیاری

برچسب ها: حج تمتع ، حج و زیارت ، حج ۹۷
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.