آموزش و مشاوره های لازم برای افزایش نرخ بارو ری

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر گفت: هرساله به حدود دو هزار زوج در خرمشهر آموزش و مشاوره های لازم برای افزایش نرخ باروری داده می شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛فرشید بهشتی مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر گفت: افزایش نرخ باروری به بیش از سطح جانشینی، تحکیم بنیاد خانواده،  فرزند پروری و همچنین ارائه سبک صحیح زندگی از اهداف وزارت بهداشت در راستای عمل به ابلاغ سیاست کلی جمعیت مقام معظم رهبری است.

وی به برشماری برخی اقدامات انجام شده در این راستا پرداخت و افزود: تامین و تجهیز یک مرکز مشاوره ازدواج و همچنین تهیه دیسک های فشرده و کتاب های آموزشی برای دو هزار زوج از مهمترین اقدامات انجام شده در راستای افزایش نرخ باروی است.

بهشتی گفت: برگزاری همایش های سبک زندگی، ازدواج شاد و پایدار، تحکیم بنیاد خانواده در سال های اخیر از دیگر اقدامات انجام شده توسط مرکز بهداشت خرمشهر بوده است .

وی  با تاکید بر لزوم آموزش همگانی برای افزایش فرهنگ فرزند آوری  میزان نرخ باروری خرمشهر را بالاتر از استاندار کشوری اعلام کرد و افزود: نرخ باروری کلی کشور ۲.۱ است که این میزان در خرمشهر به ۲.۸ رسیده است.

انتهای پیام/ د

آموزش سالانه ۲ هزار زوج خرمشهری برای افزایش جمعیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.