احداث سه واحد خوابگاه جدید در دانشگاه کردستان

معاون دانشجویی دانشگاه کردستان از احداث سه واحد خوابگاه جدید در این دانشگاه خبردادو گفت: از این تعداد یک واحد آن به پسران و دو خوابگاه دیگر برای دختران تعبیه می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، عثمان عزیزی معاون دانشجویی دانشگاه کردستان با اشاره به  اسکان  تمامی دانشجویان دختر و پسر غیرکردستانی پذیرش شده در دانشگاه کردستان، در ۱۶ خوابگاه دولتی دانشگاه ،گفت: سال گذشته تعداد ۱۱ خوابگاه غیردولتی برای اسکان دانشجویان دانشگاه کردستان تجهیز شده که سه واحد آن مورد تأیید قرار نگرفت و امسال نیز برای هشت واحد خوابگاه خودگردان غیردولتی دیگر مجوز صادر شد.
وی افزود: تعداد دو هزار و ۳۳۱ نفر دانشجوی دختر و یک‌هزار و ۷۶۳ دانشجوی پسر در خوابگاه‌های خودگردان دانشگاه کردستان ساکن هستند.
معاون دانشجویی دانشگاه کردستان با اعلام اینکه تعداد پنج خوابگاه دخترانه و سه خوابگاه پسرانه در مجموعه دانشگاه قرار دارد، خاطرنشان کرد: سه واحد خوابگاه جدید در دست ساخت است که از این تعداد، یک واحد برای پسران و دو خوابگاه دیگر برای دختران پیش بینی شده که تلاش می‌شود تاپایان امسال به بهره‌برداری برسد.
وی در خصوص اسکان ۱۶۰ دانشجوی غیرایرانی دانشگاه کردستان در خوابگاه یادآور شد: دانشجویان پسر در یک خوابگاه اختصاصی اسکان داده شده اند و دانشجویان دختر نیز در خوابگاه داخلی دانشگاه مستقر هستند.
انتهای پیام/م

اسکان ۱۶۰ دانشجوی غیرایرانی در خوابگاه دانشگاه کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.