کریمی: مربیان مخالف کسر 6 درصد از قراردادهایشان هستند/ باید روسای کمیته‌های مختلف در نشست هم اندیشی شرکت می‌کردند

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: باید روسای کمیته‌های مختلف فدراسیون فوتبال هم در نشست هم اندیشی با مربیان شرکت می‌کردند تا پاسخگوی عملکردشان باشند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  فیروز کریمی سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز درباره برگزاری نشست مربیان لیگ برتری با مسئولان سازمان لیگ درباره  فصل آینده این رقابت ها بیان کرد: جلسه خوبی برگزار شد اما باید افرادی که خارج از حوزه مربیگری فعالیت می کنند در این جلسه شرکت می کردند تا طبق هم اندیشی با آن افراد نتایج بهتری در جلسه حاصل می شد. باید رئیس کمیته انضباطی، داوران، تعیین وضعیت هم در چنین نشست هایی شرکت کنند.

او ادامه داد: یکی از مباحث این جلسه درمورد کسر 6 درصد از مبلغ قرارداد مربیان بود. در سال های گذشته 2 درصد قرارداد مربیان کسر می شد. بدون شک اگر در جلسه ای که چنین تصمیمی گرفته شد مربیان هم حضور داشتند، با ذکر دلایل مختلف مخالفتشان را اعلام می کردند. بهتر است روسای کمیته ها با حضور در این نشست ها درباره عملکردشان پاسخگو باشند. یکی دیگر از مباحث این نشست ضمانت اجرای آرا بود.

کریمی خاطرنشان کرد: در کل در این نشست تصمیم های خوبی گرفته و نقطه نظرات خوبی رد وبدل شد. برگزاری چنین نشست هایی به رشد و ارتقای فوتبال ایران کمک می کند.

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز درمورد غیبت مربیانی مانند علی دایی در این نشست اظهار داشت: اکنون فصل استراحت مربیان است. امیر قلعه نویی و علی دایی نماینده های خود را به این نشست فرستادند. 1+50 درصد مربیان در این نشست شرکت کردند و از قاعده کلیت بهره مند بود.11 باشگاه در نشست حاضر شدند و شک نکنید هر تصمیمی گرفته شود برای علی دایی هم قابل احترام است. اگر خودم هم در این نشست نبودم نظر بیشتر افراد حاضر برایم مهم بود.

کریمی درمورد نمره سازمان لیگ در فصل گذشته گفت: با تمام گرفتاری هایی که نسبت به حضور تیم ملی در جام جهانی و تیم های ایرانی در مراحل حذفی لیگ قهرمانان وجود داشت، عملکرد سازمان لیگ خوب بود. البته باید سازمان لیگ طبق همان شکلی که به کمیت مسابقات اهمیت می دهد به کیفیت رقابت ها هم اهمیت بدهد. انجام شدن مسابقات زیرنظر سازمان لیگ منجر به ارتقای فوتبال می شود. ورزشگاه ها هم باید به چمن و نور مناسب مجهز شوند. یکی از مشکلات فعلی میزبانی سپیدرود رشت در 2 ورزشگاه با چمن مصنوعی است.

انتهای پیام/

اظهارات فیروز کریمی درباره نشست مربیان لیگ برتر با مسئولان سازمان لیگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار