صادقی: امیدوارم سازمان لیگ به پیشنهاد مربیان توجه کند

مربی تیم فوتبال سایپا گفت: نشست مربیان لیگ برتری با مدیران سازمان لیگ، جلسه خوبی بود و امیدوارم این سازمان به پیشنهاد مربی ها توجه کند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ابراهیم صادقی، مربی تیم فوتبال سایپا تهران درباره برگزاری نشست مربیان لیگ برتری با مدیران سازمان لیگ بیان کرد: نشست خوبی برگزار شد و مربیان بزرگتر ما پیشنهادات خوبی به سازمان لیگ دادند و از این سازمان تشکر می کنم که این جلسات را برگزار می کند و فکر می کنم در ادامه رقابت ها به صورت بهتری رقابت های لیگ برگزار شود.

او افزود: در مورد جدول احتمالی برگزاری فصل آینده هم نقطه نظراتی وجود داشت که بیان شد و ما هم روی تداخل زمانی بازی های لیگ و پلی آف آسیا نظرات مان را دادیم و مسئولان هم قول دادند تا مشکلات را برطرف کنند. در آن مقطع زمانی بازی های فشرده و پرفشاری برگزار می کنیم و امیدوارم در آن زمان سازمان لیگ به ما کمک کند. شفر هم پیشنهاد خوبی داد و بیان کرد تا مربیان ایرانی در سال 2 بار با رئیس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی جلسه بگذارند که پیشنهاد خیلی خوبی بود.

صادقی ادامه داد: جلالی هم پیشنهاد قابل تاملی درباره جوانگرایی و تعداد بیشتر بازیکنان جوان دادند و در مجموع جلسه خوبی بود و امیدوارم سازمان لیگ به پیشنهاد ها توجه کند. به جزء ورزشگاه آزادی در برخی از استادیم های دیگر، میکسدزون خوبی وجود ندارد و باید در چند جا مصاحبه کنید و همچنین کیفیت زمین ها مهم است و هرچند از لیگ می گذرد، کیفیت آنها بهتر می شود اما باشگاه ها باید بدانند که اگر کیفیت زمین خوب باشد، سطح بازی بیشتر می شود و بازیکنان کمتر مصدوم می شوند.

انتهای پیام/

اظهارات مربی سایپا درباره نشست مربیان لیگ برتر با مسئولان سازمان لیگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار