وکیل شخصی ترامپ به دریافت رشوه از اوکراینی‌ها متهم شد

گزارش‌ها حاکی از آن است که مایکل کوهن مخفیانه ۴۰۰ هزار دلار دریافت کرده تا ملاقات میان ترامپ و رئیس‌جمهور اوکراین را ترتیب دهد.

وکیل شخصی ترامپ به دریافت رشوه از اوکراینی‌ها متهم شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اینترنتی سی ان بی سی، مایکل کوهن، وکیل شخصی دونالد ترامپ، رئیس‌ جمهور آمریکا، مخفیانه 400 هزار دلار از اوکراینی ها دریافت کرده تا دیدار ژوئن سال گذشته میلادی میان ترامپ و پترو پروشنکو، رئیس جمهور اوکراین، را ترتیب دهد.

به گزارش شبکه تلویزیونی بی بی سی که امروز (چهارشنبه) دریافت رشوه توسط وکیل شخصی ترامپ را فاش کرد، مدت کوتاهی پس از دیدار میان ترامپ و پروشنکو سازمان مبارزه با فساد اوکراین تحقیقات درباره پال منافورت، رئیس سابق ستاد انتخاباتی ترامپ را متوقف کرد. منافورت پاییز سال گذشته توسط دادستان های آمریکایی به ارتباط با یک حزب طرفدار روسیه در اوکراین متهم شد.

افشاگری امروز بی بی سی پس از انتشار گزارش هایی درباره دریافت مبالغ نامشخصی توسط کوهن از داروسازی نواریتس سوئیس، شرکت مخابراتی اِی تی اند تی (AT&T) آمریکا، صنایع هوافضای کره و شرکت «کلمبوس نووا» متعلق به «ویکتور وکسلبرگ»، یکی از تجار روسِ مشمول تحریم‌های آمریکا صورت می گیرد. گزارش ها حاکی از آن است که کوهن احتمالا در مجموع مبلغی بالغ بر 2 میلیون دلار از این شرکت ها رشوه گرفته است.
انتهای پیام/

افشاگری بی بی سی درباره دریافت رشوه توسط کوهن از اوکراینی‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار