مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهرگفت: در زمان حاضر مشکلی در زمینه تامین و توزیع سوخت در این استان وجود ندارد و مردم از ازدحام در جایگاه‌های عرضه سوخت خودداری کنند.

سوخت به اندازه کافی در استان بوشهر وجود داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، مسعود نیک تاج گفت: باتوجه به امکانات و تاسیسات عظیم ذخیره سازی موجود در استان بوشهر، از لحاظ ذخیره سازی بنزین و نفت گاز (گازوئیل) در استان مشکلی وجود ندارد.

وی یادآورشد: ظرفیت ذخیره سازی سوخت استان بوشهر به اندازه‌ای است که در برخی زمان‌های اضطرار استان‌های همجوار نیز پوشش داده می‌شود.

نیک تاج ادامه داد: مردم استان بوشهر هیچ دغدغه‌ای در خصوص تامین سوخت نداشته باشند و وقت خود را برای سوخت گیری در جایگاه‌های عرضه سوخت هدر ندهند.

وی گفت: روز گذشته ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر سوخت در استان بوشهر توزیع شد که نسبت به روند متوسط مصرف ۷۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر افزود: این استان با کشتی‌های سوخت رسان در سطح کلان با احجام بالا سوخت استان را تامین می‌کند و مشکلی ندارد.

نیک تاج ادامه داد: استان بوشهر روزانه یک میلیون و ۶۵۰ تا یک میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر بنزین و سه میلیون لیتر نفت گاز مصرف می‌کند و با توجه به زیرساخت‌های موجود در استان امکان تامین سه برابر این میزان سوخت نیز وجود دارد.

وی گفت: همچنین ۱۸۰ هزار مترمکعب گاز سی ان جی نیز که خود معادل ۱۸۰ هزار لیتر بنزین است در استان توزیع می‌شود که با توجه به زیرساخت‌های موجود امکان افزایش توزیع تا روزانه ۸۰۰ هزار مترمکعب معادل ۸۰۰ هزار لیتر بنزین در استان میسر است.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر گفت: این میزان سوخت از ۶۳ جایگاه عرضه سوخت (بنزین) و ۳۵ جایگاه عرضه سی ان جی در استان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/م

مشکلی در زمینه تامین و توزیع سوخت در این استان وجود ندارد

برچسب ها: گاز ، بنزین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.